Det ligger till så här att vi inte skickar ut några klibbor till någon förutom våra team åkare. Det är på grund av att dem kostar 1.50 kronor styck att göra och det ger oss nästan ingen reklam över huvud taget. Jag kan tänka mig att du ville ha en hel del klistermärken för att kunna täcka en hel bil
Absolut att vi kan skicka mer lite extra klistermärken när en kund beställer något och har bett om nägra extra kanske 10-15 stycken men till en hel bil blir det lite för många tyvär!
Det ligger till så här att vi inte skickar ut några klibbor till någon förutom våra team åkare. Det är på grund av att dem kostar 1.50 kronor styck att göra och det ger oss nästan ingen reklam över huvud taget. Jag kan tänka mig att du ville ha en hel del klistermärken för att kunna täcka en hel bil
Absolut att vi kan skicka mer lite extra klistermärken när en kund beställer något och har bett om nägra extra kanske 10-15 stycken men till en hel bil blir det lite för många tyvär!
Ha en bra dag!
Sedärja.. fick detta till svar.
Hej! Visst kan vi lösa lite stickers till dig. Gör så här: Skicka ett kuvert till: Boardstore Sverige AB Långelanda Stala 732 47293 Svanesund
I kuvertet lägger du ett nytt kuvert som du redan skrivit din adress på och redan frankerat med 2st frimärken. Då skickar vi ca 15st Boardstore stickers till dig.
Fick från några ställen idag... Några oväntade som jag inte fått nått svar på.. väntar fortfarande på några som sagt att dom skickat men inte kommit....