Har snubblat på dom innan, verkar rätt najs ändå om man inte orkar maila runt och få gratis hehe Fast hur fan handlar man säkert på ebay utan att bli scammad elr nåt, helt OT så de va bara en tanke i luften
Har snubblat på dom innan, verkar rätt najs ändå om man inte orkar maila runt och få gratis hehe Fast hur fan handlar man säkert på ebay utan att bli scammad elr nåt, helt OT så de va bara en tanke i luften
Alla på garaget köper ju sina bildelar på Ebay så det verkar ju rätt ofarligt
Ja det finns ju mkt märkes klibbor med som bara är från olika bil märken/delar för några kronor
Det är ingen fara har köpt saker för många kronor där och det kommer alltid fram, ibland snabbare än va det gör i Sverige. Så länge du använder paypal så är det ingen fara. Tror det är att får du inte sakerna inom 2 månader eller något sånt så kontaktar man ebay/paypal så löser dom det så får du pengarna tbx. Men det är inte många som vågar bluffa på ebay för oftast är det företag som livnär sig på att just sälja saker på ebay, så dom vågar inte riskera att bli avstängda.
Så det är bara att handla på klicka och köp sen fixar sig allt av sig själv!
Hade tråkigt igår så fick för mig att fråga runt hos några företag.. av runt 25-30 mailade har hittils runt 20 svarat och sagt ja. : D
do88.se ville dock inte skicka då det verkade som att för många hade frågat så det hade slutat med att dom hade skickat ut dekaler för en 200kr per dag eller något sådant.
Hade tråkigt igår så fick för mig att fråga runt hos några företag.. av runt 25-30 mailade har hittils runt 20 svarat och sagt ja. : D
do88.se ville dock inte skicka då det verkade som att för många hade frågat så det hade slutat med att dom hade skickat ut dekaler för en 200kr per dag eller något sådant.
Gött !
Själv fick jag 4 stora och 4 små HELLA klistermärken