1657
Sök

Stickersnördar

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
23 juni 2012
Trådstartare
Nn1ck3 skrev:
Jeqpe skrev:
KBAragger skrev:

haha, fin räddning där du tongue

Väldigt låg räddning där ;D rydh snart kommer jag hem till dig och klistrar på volvo power dekaler över hela biljävlen ;D
Får skicka ett mail till volvo och fråga om man får volvo dekaler om man ska jävlas med nån haha big_smile

Haha det får du mer än gärna göra, jag hade garvat! big_smile
Du kan ju bara gå över vägen till Volvo och fråga dom om dekaler wink

haha kan man fan göra ;D

Lobster knife fight

961 Inlägg
23 juni 2012
Jeqpe skrev:
KBAragger skrev:
Nn1ck3 skrev:

säger han som kör kebabräser big_smile

Väldigt låg räddning där ;D rydh snart kommer jag hem till dig och klistrar på volvo power dekaler över hela biljävlen ;D
Får skicka ett mail till volvo och fråga om man får volvo dekaler om man ska jävlas med nån haha big_smile

då får du skicka några till mig som man kan sätta på bil djäveln! tongue nämen det skulle vara jävligt coolt att ha en volvo power dekal på handskfacket tongue

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
24 juni 2012
Trådstartare
KBAragger skrev:
Jeqpe skrev:
KBAragger skrev:

då får du skicka några till mig som man kan sätta på bil djäveln! tongue nämen det skulle vara jävligt coolt att ha en volvo power dekal på handskfacket tongue

haha ja fast volvo är nog snåla tongue

Lobster knife fight

961 Inlägg
25 juni 2012
Jeqpe skrev:
KBAragger skrev:
Jeqpe skrev:

jo jäkla kineser! lol nämen säg hur många du får kanske kan skicka till mig? wink

-danskt ordspråk

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
25 juni 2012
Trådstartare
KBAragger skrev:
Jeqpe skrev:
KBAragger skrev:

jo jäkla kineser! lol nämen säg hur många du får kanske kan skicka till mig? wink

haha vet int ens om jag orkar gå över och fråga ens ;D pröva dra iväg ett mail till volvo sweden ;D

Lobster knife fight

Meldem
4 137 Inlägg
25 juni 2012
Jeqpe skrev:
KBAragger skrev:
Jeqpe skrev:

haha vet int ens om jag orkar gå över och fråga ens ;D pröva dra iväg ett mail till volvo sweden ;D

Volvo har inga klistermärken, Har redan testat.. tongue

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
25 juni 2012
Trådstartare
TouchOfRed skrev:
Jeqpe skrev:
KBAragger skrev:

Det kan ju vara för att om volvo hade gratisklistermärken så hade alla epa-pojkar totalt nerringt volvo och dom hade fått ha miljarder i utgifter på stickers och det hade suttit volvomärken på varenda lyktstolpe och elskåp! Och inte minst alla bilar som inte är volvo och ser ut som dom skulle behöva lite volvo-styling!
Det hade ju varit katastrof, jorden hade gått under och universum hade imploderat!

Lobster knife fight

Meldem
4 137 Inlägg
25 juni 2012
Jeqpe skrev:
TouchOfRed skrev:
Jeqpe skrev:

Det kan ju vara för att om volvo hade gratisklistermärken så hade alla epa-pojkar totalt nerringt volvo och dom hade fått ha miljarder i utgifter på stickers och det hade suttit volvomärken på varenda lyktstolpe och elskåp! Och inte minst alla bilar som inte är volvo och ser ut som dom skulle behöva lite volvo-styling!
Det hade ju varit katastrof, jorden hade gått under och universum hade imploderat!

Jo, så är det nog heh tongue

961 Inlägg
25 juni 2012
Jeqpe skrev:
TouchOfRed skrev:
Jeqpe skrev:

jag tror inte världen skulle gått under, men jag kan nog hålla med om att de hade funnits överallt smile

-danskt ordspråk

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
25 juni 2012
Trådstartare
KBAragger skrev:
Jeqpe skrev:
TouchOfRed skrev:

jag tror inte världen skulle gått under, men jag kan nog hålla med om att de hade funnits överallt smile

hehe jaså du tror inte världen hade gått under? ;D

Lobster knife fight

Meldem
4 137 Inlägg
11 juli 2012
Är tråden öde, eller har folk slutat få klibbor? :>

Självlärd
3 083 Inlägg
11 juli 2012
Risken finns nog att folk har slutat få klibbor. Kan inte komma på några företag att skicka till

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

Meldem
4 137 Inlägg
11 juli 2012
Synd.. Eftersom jag inte fick från Monster första gången, så mailade jag ju och skrev att jag inte fått klibbor från dom. Och för typ 2 veckor sen skickade dom ett mail om att dom har skickat nya.
Av nån anledning så känns det som att jag inte kommer få den här gången heller.. tongue

Självlärd
3 083 Inlägg
11 juli 2012
Till mig skrev dom ju att det bara var deras sponsrade förare som fick använda sig av deras klibbor.

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

Meldem
4 137 Inlägg
11 juli 2012
Volvo142_73a skrev:
Till mig skrev dom ju att det bara var deras sponsrade förare som fick använda sig av deras klibbor.

Så skrev dom till mig med, men sen frågade jag om jag lovade att inte sätta på bilen, om jag kunde få ändå.
Och det kunde jag.. :>

930 Inlägg
11 juli 2012
Här sitter numera mina stickers!

https://www1.garaget.org/archive/96/95977/295721/295721-2822923.jpg

https://www1.garaget.org/archive/96/95977/295721/295721-2822917.jpg

V70:ns projekttråd! kolla in där;)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=223643

Meldem
4 137 Inlägg
11 juli 2012

Var EXAKT sådär jag tänkte göra innan min bil vart skabb.

930 Inlägg
11 juli 2012
Varför gör du inte så då? eller vaddå har vart skabb? krockat?

V70:ns projekttråd! kolla in där;)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=223643

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
11 juli 2012
Trådstartare
Pröva mail massa skitlustiga företag, eller en jävla massa utländska big_smile Ha nåt malaysiskt företagsnamn på bilen hade ju vart lite unikt haha tongue Eller lite ryska grajor big_smile

Lobster knife fight

Meldem
4 137 Inlägg
11 juli 2012
Jimpstyle skrev:
Varför gör du inte så då? eller vaddå har vart skabb? krockat?

aa, krockad.

Sök