Angående: Bilträffar i malmö 2012

Kungen-EssE
5 april 2012 · 993 Inlägg

för det andra, saman jag önskar dig lycka till detta året jag ska komma och göra kaozzzz

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Evets
5 april 2012 · 643 Inlägg

Words Esse. +++++

robinH
5 april 2012 · 98 Inlägg

Kungen-EssE: Jag vet inte om jag kan ta det du skrivit på allvar. Men visst, alla kan vi tycka olika. Jag dök upp på senaste träffen helt rätt men jag personligen tyckte inte det var någon vidare skön stämning. Alla har vi väl rätt till vår egen uppfattning? Jag har varit en gång på deras event på meca raceway vilket inte i mitt tycke inte bjöd på något speciellt alls och nu senast i helgen som jag precis skrev inte föll i mitt tycke heller. Btw, 300 häst är faktiskt jävligt kul i en bil. Allt handlar inte om att gå fortast rakt fram.....

Till djmes, Kör hårt på rls och fortsätt med det. Känns det rätt för dig så go for it! Jag säger bara att jag saknar dom stående träffarna som oftast alltid bjöd på något skoj och oväntat som förr. Som jag skrev innan, alla tycker vi olika!!

Phaeton Falgfixaren.se
6 april 2012 · 647 Inlägg

Tummen upp för robinH!

R.I.P Löddeträffarna

2008-05 i Lödde
http://forumbilder.se/thumbs/6e201211009AMdfb4.jpg

2009-04- i Lödde
http://forumbilder.se/thumbs/32201211055AMf921.jpg

Senast redigerat av Phaeton (6 april 2012)

Följ min Projekttråd HÄR!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay
robinH
6 april 2012 · 98 Inlägg

Yes men dom som tycker en stående Malmöträff kan vara något får tänka över vilken dag som passar bäst och sen slänger någon av oss upp en tråd om det, sen är det fixat!

Kungen-EssE
6 april 2012 · 993 Inlägg

robinH skrev: "Allt handlar inte om att gå fortast rakt fram....."

Jag vet, jag har en subaru Sti  också med 350hk så du har rätt.......
vi ses imorgon samkörning elmia

Senast redigerat av Kungen-EssE (6 april 2012)

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
slowSwede
7 april 2012 · 223 Inlägg

Jaa, vad skall man säga...RobinH som president?!

BMW 335 (2007)
robinH
7 april 2012 · 98 Inlägg

slowSwede skrev:
Jaa, vad skall man säga...RobinH som president?!

Det där värmde mer än morgonkaffet! Hur gör vi då? Vilken dag passar bäst? Vem slänger upp en tråd?....

slowSwede
7 april 2012 · 223 Inlägg

robinH skrev:

slowSwede skrev:
Jaa, vad skall man säga...RobinH som president?!

Det där värmde mer än morgonkaffet! Hur gör vi då? Vilken dag passar bäst? Vem slänger upp en tråd?....

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=3195587, men RobinH du får vara president, ok?

BMW 335 (2007)
robinH
7 april 2012 · 98 Inlägg

slowSwede skrev:

robinH skrev:

slowSwede skrev:
Jaa, vad skall man säga...RobinH som president?!

Det där värmde mer än morgonkaffet! Hur gör vi då? Vilken dag passar bäst? Vem slänger upp en tråd?....

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=3195587, men RobinH du får vara president, ok?

Hela min tanke var väl att ingen  behöver vara lekledare eller arrangör på spontanträffar. Ju spontanare det blir ju roligare, sen får man helt enkelt se vad för skojigt man hittar på. Men om du insisterar så vill jag ha mina nycklar till vita huset!! smile...

Btw, bra initiativ till tråden du skapa!!

scorpion69se
14 april 2012 · 77 Inlägg

Hej på alla vi är redo o komma till malmö imorgon e63amg s4rr e55 amg 996turbo c6 corvette sti evo och gtr var ska man komma. ?

BMW M6 V10 "V10" (2009)
Eisenhut
15 april 2012 · 1 827 Inlägg

Problemet med malmöträffarna är bristen på bilentusiaster... På en entusiast kommer där 10 lik och 10 wannabe highlifes... Man är ju lite trött på att se 740 och risiga tysklands M5 varenda jävla gång man åker ner till hamnen.

Nu åker jag endast på de träffar vi styr ihop med kompisgänget, där finns där genuint motorintresserade och folk som vet hur man gör en träff trevlig. Tyvärr får man inte möjligheten att spana in andras BYGGEN på det sättet.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
scorpion69se
15 april 2012 · 77 Inlägg

Vet i inte. Vad är det du pratar om men vi kommer till Malmö idag var ska man träffas

BMW M6 V10 "V10" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang