Eftersnack: Införträff Elmia 2012

Wonderboy_
8 april 2012 · 555 Inlägg

V_Wisemark skrev:

st4hl skrev:
Har en hel del bilder ifrån både Elmia och A6. Någon av er borde vara med på ett par stycken, postar dom här senare ikväll.. Om det är nån som är intresserad? smile

Har du något på den hel rostiga 740in med jp fälgar? smile

inte den du menar va?


https://www1.garaget.org/gallery/images/168/167626/167626-a779f58d3b59d5ed4e41a7b5e4722870.jpg

Vill du berätta om din bil på Passionforcars.org? Konkta mig via mail nedan.
PassionForCars.org
robin@passionforcars.org
xburnerx
8 april 2012 · 12 Inlägg

jijson har du nåra bilder på den 240 eller smile

BMW 2002 (1975)
V_Wisemark
8 april 2012 · 7 Inlägg

Wonderboy_ skrev:

V_Wisemark skrev:

st4hl skrev:
Har en hel del bilder ifrån både Elmia och A6. Någon av er borde vara med på ett par stycken, postar dom här senare ikväll.. Om det är nån som är intresserad? smile

Har du något på den hel rostiga 740in med jp fälgar? smile

inte den du menar va?


http://www1.garaget.org/gallery/images/168/167626/167626-a779f58d3b59d5ed4e41a7b5e4722870.jpg

Nae det en annan från Norrköping.. Min är fränare big_smile

TT-Avant
9 april 2012 · 6 851 Inlägg

Driver_85: <ja varför inte? Torsdagen vart ju riktigt trevlig..

Ni andra: har någon koll på vad tråden handlade om?

Fråga: vad i h****e är det nu med tyskstukade traktorer? måste folk göra dessa ännu värre en vad dem redan är orginal?

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
jijson
9 april 2012 · 24 Inlägg

Bjura_e30 skrev:
Nån som vet hur det gick för den svarta 855an som körde ifrån polisen vid A6 parkerigen vid 12 tiden ??tongue

Det stod två stora polisbussar på motorvägen mellan A6 och Biltema och hade stoppat han. Huven låg på framrutan och det var nog 7-8poliser runt bilen. Verkar som han hade gjort något innan, för han verkade ha jävligt bråttom ut ifrån parkeringen?

jijson
9 april 2012 · 24 Inlägg

xburnerx skrev:
jijson har du nåra bilder på den 240 eller smile

Ne hade inte kameran med mig. De hade rosa clownhår och påskris på taket smile Någon har säkert tagit kort på spektaklet wink

Bjura_e30
9 april 2012 · 200 Inlägg

jijson skrev:

Bjura_e30 skrev:
Nån som vet hur det gick för den svarta 855an som körde ifrån polisen vid A6 parkerigen vid 12 tiden ??tongue

Det stod två stora polisbussar på motorvägen mellan A6 och Biltema och hade stoppat han. Huven låg på framrutan och det var nog 7-8poliser runt bilen. Verkar som han hade gjort något innan, för han verkade ha jävligt bråttom ut ifrån parkeringen?

Det jag såg va att han kom o köre lite lungt på A6 park sen la han på en burn , dock missa han polisbussen som låg 50 meter bakom så dom körde efter han , han åka med farten då , när dom drog på blåljusen så körde han som en idot , över refuger , över kantstenar o över allt , sen fullt ös därifrån ner mot biltema hållet , va en buss som jaga han och 5-6 springade polisen på parkerigen tongue

Känns lite ovärt att dra för en liten burn ?

V_Wisemark
9 april 2012 · 7 Inlägg

TT-Avant skrev:
Driver_85: <ja varför inte? Torsdagen vart ju riktigt trevlig..

Ni andra: har någon koll på vad tråden handlade om?

Fråga: vad i h****e är det nu med tyskstukade traktorer? måste folk göra dessa ännu värre en vad dem redan är orginal?

märker ju att du kör saab iallafall..

TT-Avant
9 april 2012 · 6 851 Inlägg

V_Wisemark skrev:

TT-Avant skrev:
Driver_85: <ja varför inte? Torsdagen vart ju riktigt trevlig..

Ni andra: har någon koll på vad tråden handlade om?

Fråga: vad i h****e är det nu med tyskstukade traktorer? måste folk göra dessa ännu värre en vad dem redan är orginal?

märker ju att du kör saab iallafall..

Jag har inget imot volvos, även om ja inte skulle skaffa en själv. Men att försöka göra dem "coola" eller liknande genom att försöka tyskstuka dem..nej fy f*n! Kan säga det samma om folk hade gjort det med en Saab, hade tyckt de gjort det för ***** om det oxå.

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
V_Wisemark
9 april 2012 · 7 Inlägg

TT-Avant skrev:

V_Wisemark skrev:

TT-Avant skrev:
Driver_85: <ja varför inte? Torsdagen vart ju riktigt trevlig..

Ni andra: har någon koll på vad tråden handlade om?

Fråga: vad i h****e är det nu med tyskstukade traktorer? måste folk göra dessa ännu värre en vad dem redan är orginal?

märker ju att du kör saab iallafall..

Jag har inget imot volvos, även om ja inte skulle skaffa en själv. Men att försöka göra dem "coola" eller liknande genom att försöka tyskstuka dem..nej fy f*n! Kan säga det samma om folk hade gjort det med en Saab, hade tyckt de gjort det för ***** om det oxå.

alla har ju olika smak och tycker olika sånt man får leva med! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang