siiimooon skrev:
Fick en riktigt idiot bakom mig idag..
På en 50-sträcka kom det ikapp en skåpbil (Bildemo stod det på den) med 2 personer i, när det sedan blev 90 ökade jag till 90 och höll det och bilen bakom låg ungefär en billängd ifrån mig.
Efter ett par hundra meter när vi passerat en fartkamera ökade jag till 105-110 (Fortfarande 90-väg) för att komma ifrån idioten, men han skulle så klart ligga i arslet på mig, fortfarande bara nån billängd bakom.
Kom till en 50-sträcka, bromsade inte in så mycket förens jag var vid 50skyltarna där jag bromsade ganska hårt så han kanske skulle fatta att det är riskabelt att ligga så nära bilen framför.
Efter det blev det 90 och då lessnade jag på han och hängde av han, var upp i 140-150 och såg att han var ganska långt bakom, så jag släppte av till ~120 och lite senare ner till ~90.
Tog inte många sekunder innan han var en billängd bakom mig igen, och då tände jag bromsljuset utan att han brydde sig så jag bromsade till lite hårdare, men han höll samma avstånd ändå..
Då var jag riktigt less på han och tände dimljusen bakåt och körde så till jag kom fram till en korsning. Kollade bak och såg att båda två i bilen satt och flinade åt mig..
Då gav jag dom fingret och drog ifrån dom och sen stannade jag till vid coop men dom fortsatte förbi..
Såna personer skulle jag tamefan kunna avrätta.