Haha, man kan inte annat än o skratta när man hör/läser o i bästa fall SER vissa grejer i trafiken

Hade precis levererat mat till Ica Maxi Botkyrka, jag kör nu alltså långtradare. Botkyrka ligger i södra Sthlm, för er som inte vet. O jag lovar er, trafikrusningen så är det INTE många som visar hänsyn. Alla ska fram till varje pris!!, oså kommer jag där med 24m!!

Kl är nångång mellan 16:45-17:00, o av erfarenhet o bedöma så vet jag hur jag ska bete mig för att "ta mig ur" trafiken tis jag kommer ut på E4 mot Södertälje (sedan mot Västerås). Kommer ut från lastning/lossningsområdet, kör 500m o där är det vänstersväng med två filer, jag måste hålla höger då jag behöver ta ut svängen för att sedan rätt så fort byta till vänster för att INTE missa påfarten till Södertälje, annars måste jag köra mot Sthlm o det tar en sån tid! Ligger i höger körfältet o det sprutar bilar överallt, blinkar o förväntar mig att folk ska första. Räknade till 12 bilar, inte en fan ser mina blinkers eller börja tänka "varför står han där", (nej, alla ska ju fram till varje pris, speciellt framför den där långtradaren). Tänkte sen, jag har knappt 100m på mig, måste göra en fuling, tränger mig sakta sakta (blinkers är fortfarande på!!), o ti min förvåning (ironi) så kör en v70 i rusande fart o tutar som en galning o tar ut handen genom rutan o pekar fingret

.
Alltid lika trevligt när bilister inte ser en 4.5m hög o 24m lång "sån där stor bil".
Kan sitta o skriva hur många historier som helst