Såg en medelålders idiot som höll minst 90-km/h på en 50-väg inne i en by nyss. Det började med att han stod bakom mig i en korsning där vi båda skulle vänster, och när det blir grönt och jag kör iväg lugnt hör jag personen i V50:n bakom varva motorn utav bara fan för att sedan ge sig iväg med en rivstart och köra om mig medan vi båda svängde vänster i korsningen...
Sedan körde han förbi en efter en och ibland var han tvungen att dyka in mellan två bilar, varpå han givetvis tutade som besatt på framförvarande, tills han kunde köra om även den. Han fortsatte så och jag följde efter så gott det gick utan att bryta mot lagen, bara för att se vad det var som var så viktigt. Såg att han backade tillbaka och svängde av, varpå jag körde efter. Senare körde jag förbi bilen där den stod parkerad hos någon massör, tydligen så pass viktigt att komma dit att han var beredd att riskera säkert 20 personers liv för det.
Alltså, kör för fort, det gör inte mig något, men håll dig för fan till rätt ställen. Mitt i en by med en hel del människor runt om är inte rätt ställe. Idiot.
Just turbo power, no real shit.