Inför: Kvällsträff med Carlstad Streetmeet 26/5 klockan 18,00

volvo240R
2 maj 2012 · 1 964 Inlägg

Nja bara plus går vi inte, i år har vi investerat i SMÅ pokaler som kommer delas ut, samt mat och läsk som kommer serveras är inget vi direkt går plus på. vi hoppas hamna på plus minus noll när allt är över, vi har bil träff mest för att locka till oss nya kunder samt visa upp vad vi håller med under dagtid wink


Mvh Jimmy

CUstom and Paint AB

Derbi
2 maj 2012 · 1 531 Inlägg

Dessvärre kommer det alltid krocka med någon tillställning någonannanstans i sverige smile
Det var inte din träff vi prata om Jimmy wink Utan en som är varje torsdag här i Karlstad smile

JoXter
2 maj 2012 · 492 Inlägg

bruze skrev:
Trevligt med ännu fler bilträffar i staden solen lyser på.
Biltema-träffen först och sedan CSM på lördagen. smile

Mvh bruze

Vilken biltema träff? tongue

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
Sjokvist
4 maj 2012 · 138 Inlägg

jag kommer med  saaben

Saab 9-5 Vector "Blue ops" (2005)
Volvo V70 "Here v70" (2009)
Nybakk_240 DREAMTEAM
6 maj 2012 · 248 Inlägg

bruze skrev:
Trevligt med ännu fler bilträffar i staden solen lyser på.
Biltema-träffen först och sedan CSM på lördagen. smile

Mvh bruze

Exakt... vilken biltema-träff? hittar ingen info om denna.
spelar ingen större roll för min del eftersom jag ska till Örebro under dagen dock.
men roligt att få veta vad det är för något!

någon har tydligen misslyckats totalt med reklam inför en träff?!

Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)
Volvo 244 DL Turbo "8000 milaren" (1978)
Saab 9-3 TTiD Vector "DailyBlue" (2009)
Volvo 244 GL-R "7000 milaren" (1990)
Derbi
6 maj 2012 · 1 531 Inlägg

Tydligen är det en liten utställning på Biltema här i Karlstad mellan 10 - 15 tror jag det va som KDR håller i, det är även BRL Streetmeet denna tiden tongue Så alla ni som ska på nått av dessa evenemang är hjärtligt välkomna att komma ut till oss samt delta i vår crusing smile

Nybakk_240 DREAMTEAM
6 maj 2012 · 248 Inlägg

BRL Streetmeet är ju 9 Juni enligt deras hemsida? aja, man blir bara fundersam på hur man inte kan veta om det när man är från staden tongue Ska inte belamra tråden angående detta något mera tongue

Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)
Saab 9-3 TTiD Vector "DailyBlue" (2009)
Volvo 244 GL-R "7000 milaren" (1990)
Volvo 244 DL Turbo "8000 milaren" (1978)
Derbi
6 maj 2012 · 1 531 Inlägg

Ja du kanske har rätt där, jag har noll koll där faktiskt. Det va bara vad jag hörde tidigare idag tongue Jo det är dåligt med reklam faktiskt.

Bamse_
7 maj 2012 · 207 Inlägg

Vart och vilka tider samt träffar är det denna helgen? big_smile

Senast redigerat av Bamse_ (7 maj 2012)

Derbi
7 maj 2012 · 1 531 Inlägg

Biltema 10-15 tror jag. Carlstad Streetmeet från 18,00

Derbi
10 maj 2012 · 1 531 Inlägg

Nu kan vi stolt berätta att Bromsmannen.se ställer upp med fina priser till utställningen. Vi har även justerat "inträdet" från 50kr till 30kr.

Bamse_
10 maj 2012 · 207 Inlägg

Derbi skrev:
Nu kan vi stolt berätta att Bromsmannen.se ställer upp med fina priser till utställningen. Vi har även justerat "inträdet" från 50kr till 30kr.

+1 cool

Derbi
11 maj 2012 · 1 531 Inlägg

Random Brand i Karlstad har även dom bidraget med pris till utställningen smile

Skaene Blyfot
12 maj 2012 · 98 Inlägg

Derbi skrev:
Ja du kanske har rätt där, jag har noll koll där faktiskt. Det va bara vad jag hörde tidigare idag tongue Jo det är dåligt med reklam faktiskt.

Anledningen till att detta inte kommit upp på Karlstad Racings hemsida är att detta fordonsevenemang fortfarande är under utveckling och planering.
Vi kommer naturligtvis att lägga ut all information på vår hemsida när alla detaljer är spikade.

Hoppas detta bringat klarhet i frågan

Mvh

Styrelsen KDR

Senast redigerat av imprezzed (12 maj 2012)

"...den som ingen turbo har, han får åka utan bar"
пism●
Skaene Blyfot
16 maj 2012 · 98 Inlägg

Nu har information avseende Biltematräffen kommit upp på Karlstad Racings Hemsida

http://www.karlstadracing.nu/biltema/

"...den som ingen turbo har, han får åka utan bar"
пism●
_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
17 maj 2012 · 1 123 Inlägg

Derbi skrev:
Det ska vi försöka lösa Jimmy wink

Det är precis som Joxter säger, det är pga omkostnader som det kostar att ställa ut. 50kr är ingen stor summa och det är en peng som vi kommit fram till då det passar alla plånböcker. Att det skulle locka mer folk om det var gratis, ja det kanske är möjligt svårt att veta då vi alltid tagit inträde på våra evenemang och det är ingen som klagat hitills smile Jimmys Motorträff har en bra plats att vara på som inte kostar dom några pengar, dom har servering som dom tjänar pengar på och dom har ingen crusing som kostar pengar, med andra ord dom går bara plus smile Medans det för oss går jämt upp eller till och med minus. Va väl iofs nästan samma svar som Joxter tongue Men så ligger det till ialla fall.

Mvh

Markus
Carlstad streetmeet.

Jag har aldrig varit på Carlstad streetmeet innan.
Om jag kommer så kommer jag för att träffa nytt och trevligt bilfolk
en sån liten slant kan man bjuda på om det till för att kunna cruisa helt lagligt samt att lagens långa armar håller sig.
Bara det där är mer värd än 30kr/person samtidigt så får man hoppas att all lek och busfolket håller sig borta med:D
Jag ska försöka få med några från Örebro:)

Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Derbi
17 maj 2012 · 1 531 Inlägg

_lee_jr skrev:

Derbi skrev:
Det ska vi försöka lösa Jimmy wink

Det är precis som Joxter säger, det är pga omkostnader som det kostar att ställa ut. 50kr är ingen stor summa och det är en peng som vi kommit fram till då det passar alla plånböcker. Att det skulle locka mer folk om det var gratis, ja det kanske är möjligt svårt att veta då vi alltid tagit inträde på våra evenemang och det är ingen som klagat hitills smile Jimmys Motorträff har en bra plats att vara på som inte kostar dom några pengar, dom har servering som dom tjänar pengar på och dom har ingen crusing som kostar pengar, med andra ord dom går bara plus smile Medans det för oss går jämt upp eller till och med minus. Va väl iofs nästan samma svar som Joxter tongue Men så ligger det till ialla fall.

Mvh

Markus
Carlstad streetmeet.

Jag har aldrig varit på Carlstad streetmeet innan.
Om jag kommer så kommer jag för att träffa nytt och trevligt bilfolk
en sån liten slant kan man bjuda på om det till för att kunna cruisa helt lagligt samt att lagens långa armar håller sig.
Bara det där är mer värd än 30kr/person samtidigt så får man hoppas att all lek och busfolket håller sig borta med:D
Jag ska försöka få med några från Örebro:)

Sådär talar en sann besökare smile
Hoppas du får med dig många från Örebro smile

Mvh Markus//Carlstad Streetmeet

_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
17 maj 2012 · 1 123 Inlägg

Derbi skrev:

_lee_jr skrev:

Derbi skrev:
Det ska vi försöka lösa Jimmy wink

Det är precis som Joxter säger, det är pga omkostnader som det kostar att ställa ut. 50kr är ingen stor summa och det är en peng som vi kommit fram till då det passar alla plånböcker. Att det skulle locka mer folk om det var gratis, ja det kanske är möjligt svårt att veta då vi alltid tagit inträde på våra evenemang och det är ingen som klagat hitills smile Jimmys Motorträff har en bra plats att vara på som inte kostar dom några pengar, dom har servering som dom tjänar pengar på och dom har ingen crusing som kostar pengar, med andra ord dom går bara plus smile Medans det för oss går jämt upp eller till och med minus. Va väl iofs nästan samma svar som Joxter tongue Men så ligger det till ialla fall.

Mvh

Markus
Carlstad streetmeet.

Jag har aldrig varit på Carlstad streetmeet innan.
Om jag kommer så kommer jag för att träffa nytt och trevligt bilfolk
en sån liten slant kan man bjuda på om det till för att kunna cruisa helt lagligt samt att lagens långa armar håller sig.
Bara det där är mer värd än 30kr/person samtidigt så får man hoppas att all lek och busfolket håller sig borta med:D
Jag ska försöka få med några från Örebro:)

Sådär talar en sann besökare smile
Hoppas du får med dig många från Örebro smile

Mvh Markus//Carlstad Streetmeet

hoppas jag med:D
det e ju dubbellönehelg med

Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Derbi
17 maj 2012 · 1 531 Inlägg

Precis smile

Vi hoppas det kommer mycket folk och att tillståndet för crusingen snart dämper ner i brevlådan.
Vi vill att så många som möjligt betalar med jämna pengar, 30kr. Men om någon vill betala mer så är det inget som vi hindrar wink

Hoppas vi ses på lördag.

Mvh Markus
Ordförande Carlstad Streetmeet

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang