Dåså nu är det en ny Fredag på gång! Kommer det fler denhär gången eller ska alla sitta hemma och runka igen? / Jörgen
Aw, sitta hemma och smygrunka i smyg som är så roligt! Ska höra med bossen om vi kan komma på träffen, antingen i hennes corvette eller i min gula slökärra.
Nån som har nån adress man kan peka GPS'en på? "P-huset i Jakobsberg" säger mig inte mycket.
Dåså nu är det en ny Fredag på gång! Kommer det fler denhär gången eller ska alla sitta hemma och runka igen? / Jörgen
Aw, sitta hemma och smygrunka i smyg som är så roligt! Ska höra med bossen om vi kan komma på träffen, antingen i hennes corvette eller i min gula slökärra.
Nån som har nån adress man kan peka GPS'en på? "P-huset i Jakobsberg" säger mig inte mycket.
Hur många bilar brukar ansluta till träffen?
Adilsvägen Järfälla, det är vid Jakobsbergs station.
Om ni undrar varför det i princip bara är närbilder så håller jag på att träna som fotograf och tänkte passa på att leka lite med vidvinkelobjektivet. Här kan ni se lite andra bilder tagna av mig ifall ni vill ha era bilar plåtade någon gång.
Hehe. obd2 utag.. med en adapter emellan. Två lösa kontakter som jag fan inte skulle tolkat till standard. Men VAG är ju inte så top-notch med sin el. Fick jag erfara då mitt halvljus mystiskt bara la ner. Blä
wadde - Fick du ordning på motorn? Du hittade vart den tog tjuvluft?
Mja jag hade mitt hål kvar. Den tog inte så mycket tjuvluft, mer fräste som en arg jävla svan när laddtrycket smet ut. Får ny såndär slangsnutt som jag höll på att bråka med på måndag med lite tur. Då är vi i omloppsbana på nolltid igen
wadde - Fick du ordning på motorn? Du hittade vart den tog tjuvluft?
Mja jag hade mitt hål kvar. Den tog inte så mycket tjuvluft, mer fräste som en arg jävla svan när laddtrycket smet ut. Får ny såndär slangsnutt som jag höll på att bråka med på måndag med lite tur. Då är vi i omloppsbana på nolltid igen
Yeah yeah Kan säga att det vibrerade i betongen när ni gled ner och hade lite roligheter i våningen under... haha