Eftersnack "GVD MEET lördag 5/5-12 i Gislaved 20.00"

_Holmgren_ Low is a Lifestyle
7 maj 2012 · 89 Inlägg

Jag förstår inte varför alla ska hålla på och svina mot Polisen, dom gör ju bara sitt jobb.
Personligen har jag absolut inget emot att dom. Som sagt, de gör bara sitt jobb...

Själva träffen var enligt mig lite kort, det hade varit bättre med en tidigare start på det hela så man kunnat kika igenom bilarna lite bättre.
Men det kändes ändå rätt bra organiserat! Hoppas på en till träff under sommaren.

Low is a Lifestyle
AKKI-MRFUN
7 maj 2012 · 686 Inlägg

specijalac skrev:
Om inte ja har fel så har polisen punkteringsfria däck. Å dom körde bort från platsen utan problem. Eller?

a de stämmer dem hade ju ej problem o köra iaf. men vet inte till hundra vad som hände då jag inte vart på plats vid den tidpunkten.

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
AKKI-MRFUN
7 maj 2012 · 686 Inlägg

_Holmgren_ skrev:
Jag förstår inte varför alla ska hålla på och svina mot Polisen, dom gör ju bara sitt jobb.
Personligen har jag absolut inget emot att dom. Som sagt, de gör bara sitt jobb...

Själva träffen var enligt mig lite kort, det hade varit bättre med en tidigare start på det hela så man kunnat kika igenom bilarna lite bättre.
Men det kändes ändå rätt bra organiserat! Hoppas på en till träff under sommaren.

när det gäller träffen så blir den nog lite längre nästa gång:) så alla som vill burna hinner det
med. planering är igång för nästa träff så det är bara till att hålla utkik:)

Senast redigerat av WHITE--RR (7 maj 2012)

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
Svanberg91 The Sheriff In Town
7 maj 2012 · 187 Inlägg

Min fråga är då, angående starten som jag och WHITE--RR är upphov till!
Det faktum att den blev tillbaka flyttad ca 40-50 m!

Vad tycker alla om det! Bra eller Anus? Hiss eller Diss!
Jag tycker personligen att det blev bättre än tidigare!

Senast redigerat av Svanberg91 (7 maj 2012)

Clintan66
7 maj 2012 · 2 011 Inlägg

WHITE--RR skrev:
Vad säger ni då är folk sugna på ett till gvd meet denna sommarn??? då är de jvlar o redan nu leta lediga datum o planera;)

Alltid wink. Kalas om du/ni kan planera datum redan, så kan man själv ta ledigt i tid om man jobbar aktuell dag.
Gärna även inne på som Holmgren nämnde ovan. Lite tidigare, så man kan glo runt också.

Klockan 18,00 som exempel wink

Senast redigerat av Clintan66 (7 maj 2012)

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
tobbenilsson
7 maj 2012 · 59 Inlägg

Jag stod ganska bra och såg vad som hände med den mänskliga skölden och polisen.
Någon tog bort ventilen och tömde ur luft ur ena bakdäcket, dock gick det ju köra från platsen.

En annan öppnade bagaget på polisbilen och slängde ut två väskor på marken. Det var väl detta tillsammans med att folk sparkade och kastade öl på polisen som gjorde att dom fick nog.

Personligen tycker jag att själva "skölden" var en rolig grej men att sparka och kasta öl på våra kära medmänniskor i denna bil var över gränsen.

AKKI-MRFUN
7 maj 2012 · 686 Inlägg

tobbenilsson skrev:
Jag stod ganska bra och såg vad som hände med den mänskliga skölden och polisen.
Någon tog bort ventilen och tömde ur luft ur ena bakdäcket, dock gick det ju köra från platsen.

En annan öppnade bagaget på polisbilen och slängde ut två väskor på marken. Det var väl detta tillsammans med att folk sparkade och kastade öl på polisen som gjorde att dom fick nog.

Personligen tycker jag att själva "skölden" var en rolig grej men att sparka och kasta öl på våra kära medmänniskor i denna bil var över gränsen.

Håller med dig där. grr vi oss på dem ger sig dem på oss med. men vi från klubben ska ta kontakt me polischefen o ta ett snack med han om detta. o se om vi kan lösa de på
nått sett att dem
låter oss va. finns ju exempel på de att vi fixar så allt är ännu säkrare tex burnouten så gilla dem ej om publiken är för nära. så annars hade vi fått vara där helt ostörda. men om dem ska va snälla
mot oss vill dem nog
minst ha nån poliskontroll som kollar så att alla kör nyktra. och det låter vettigt tycker jag. så länge dem ej har flyg bes så tycker jag vanliga rutinkollar är okej om dem ska låta oss va. men vi får se vad som händer. vi från RR ska kämpa för att få det så bra som
möjligt och bara bättre och bättre:)

RushRacing
BMW 335 "Diskeyn" (2009)
FjonkeeN93 Volkswagen <3
7 maj 2012 · 1 132 Inlägg

Låter bra !

Allmänt körd i huvudet
Volkswagen Golf mk2 CL "JuNGe - evighetsprojekt" (1987)
Lexus IS250 "Executive" (2007)
cadillac90
7 maj 2012 · 36 Inlägg

Tack för alla som kom smile och RR är jätte tacksamma för allt folk som kom smile

Rush Racing
Fetjan
7 maj 2012 · 13 Inlägg

specijalac skrev:
Om inte ja har fel så har polisen punkteringsfria däck. Å dom körde bort från platsen utan problem. Eller?

Jag älskar dig Specijalac

klingan92
7 maj 2012 · 34 Inlägg

WHITE--RR skrev:
Vad säger ni då är folk sugna på ett till gvd meet denna sommarn??? då är de jvlar o redan nu leta lediga datum o planera;)

Klart vi är sugna! big_smile

Saab 9-5 AERO "Speldosan" (2001)
MC_Stradele Maserati
7 maj 2012 · 483 Inlägg

Tänkte precis kolla när nästa träff blir av... Då är det bara att vänta och se ett datum smile

Jag älskar jordguppar !
Ghost Rider
7 maj 2012 · 466 Inlägg

Snart hoppas jag så jag får mig en tur i diesel monstret smile

Christer *Dieselkungen*
BMW 430D Grand Coupe "Dieselmonstret 2.0" (2015)
Clintan66
7 maj 2012 · 2 011 Inlägg

tobbenilsson skrev:
Jag stod ganska bra och såg vad som hände med den mänskliga skölden och polisen.
Någon tog bort ventilen och tömde ur luft ur ena bakdäcket, dock gick det ju köra från platsen.

En annan öppnade bagaget på polisbilen och slängde ut två väskor på marken. Det var väl detta tillsammans med att folk sparkade och kastade öl på polisen som gjorde att dom fick nog.

Personligen tycker jag att själva "skölden" var en rolig grej men att sparka och kasta öl på våra kära medmänniskor i denna bil var över gränsen.

Får hålla med dig till fullo. De gör bara sitt jobb och det förbättrar ju inte för oss alla om vi tramsar och jävlas på detta sättet. De har sina regler/chefer att följa/lyda. Bättre om det går att finna en lösning. De ser också att intresset är stort och de inser också att de flesta av oss är skötsamma och vill bara ha kul/trevligt.

Vi rånar/våldtar och slår inte ner äldre som exempel. Hade varit kul om Gislaveds kommun kunde varit lite tillmötesgående.

Tyvärr är Helsingborgs kommun inte för den biten. Visst finns Malmö Raceway, men det är inte samma känsla i mitt tycke som att mer eller mindre kunna känna/höra stämningen som det är på de olika träffarna.

Lycka till RR med diskutionerna.wink

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
liljeblad
7 maj 2012 · 12 Inlägg

Hoppas på en till träff snart smile

freddeni
7 maj 2012 · 65 Inlägg

Tack RR för en go träff smile Hoppas på en till träff i sommar smile

specijalac
7 maj 2012 · 42 Inlägg

Fetjan skrev:

specijalac skrev:
Om inte ja har fel så har polisen punkteringsfria däck. Å dom körde bort från platsen utan problem. Eller?

Jag älskar dig Specijalac

Manlig kärlek!

SpikeForsberg
7 maj 2012 · 144 Inlägg

Trevligt var det.

Nissan Skyline R33 GTR "Xenonline edition" (1996)
GurraG INGET ANNAT!!
7 maj 2012 · 1 725 Inlägg

Som sagt detta med däcket vet jag ingenting om mer än att det är vad jag fått höra, inte sett något själv och även fått höra det där om öl på bilen och grejer som folk bekräftade.. Som sagt, tråkigt om polisen kommer och stoppar racet men det är deras jobb inget annat även om just poliserna i den bilen som kommer inte tycker det är så farligt.. Men att ge sig på bilen och förstöra, det är ju bara rent av jävligt korkat!! För det är vi skattebetalare som får betala det som förstörs ändå

mustang07
8 maj 2012 · 146 Inlägg

eftersom jag missade detta pga ett smärre haveri så hoppas jag på ett till GVD under sommaren smile
och ni som fotat och delat med er, tackar wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang