Inför: Meet of the Month #2 2012-06-02

Dirtymike
14 maj 2012 · 1 532 Inlägg

Freddeponken skrev:

VinDisel skrev:

Freddeponken skrev:

inte så onödig! vill komma men gör det inte=) kanske ändrar mig om träffen har ett crew som bryr sig lite mera...kanske ett crew som sätter ut soppåsar och kikar runt lite så det kanske inte busas mellan våra dyrgripar! så tänk på att det kan finnas en baktanke med vissa svar=)

Dirty Mike, yes kommer jag så gör jag det! vill se vad crew svarar först innan jag bestämmer mig...haha=)

Vf ställer inte du upp som en hjälte då ? Komma lite innan för att sätta upp lite soppåsar o dylikt ? istället för att sitta där bakom skärmen o tro att vi andra ska be o böna dig för attt komma på träffen  , vill du inte komma så gör inte det .. Och det är inte bara du / jag eller någon annan som skall ta hand om en träff , utan alla ska göra nått då blir det inte mycket jobb per skalle,eller har jag fel?

Nej du har inte fel men jag har tjafsat med folk osv så jävla mycket så jag är less på det, bilen är såld och bilintresset är lagt på hyllan...tro mig jag har försökt=)

Haru sålt Beemern hmm

Jeep J20 (1978)
Freddeponken
14 maj 2012 · 663 Inlägg

Dirtymike skrev:

Freddeponken skrev:

VinDisel skrev:

Vf ställer inte du upp som en hjälte då ? Komma lite innan för att sätta upp lite soppåsar o dylikt ? istället för att sitta där bakom skärmen o tro att vi andra ska be o böna dig för attt komma på träffen  , vill du inte komma så gör inte det .. Och det är inte bara du / jag eller någon annan som skall ta hand om en träff , utan alla ska göra nått då blir det inte mycket jobb per skalle,eller har jag fel?

Nej du har inte fel men jag har tjafsat med folk osv så jävla mycket så jag är less på det, bilen är såld och bilintresset är lagt på hyllan...tro mig jag har försökt=)

Haru sålt Beemern hmm

japp kommer få rulla i Nyköping hädanefter...tyvärr!

Dirtymike
14 maj 2012 · 1 532 Inlägg

Freddeponken skrev:

Dirtymike skrev:

Freddeponken skrev:

Nej du har inte fel men jag har tjafsat med folk osv så jävla mycket så jag är less på det, bilen är såld och bilintresset är lagt på hyllan...tro mig jag har försökt=)

Haru sålt Beemern hmm

japp kommer få rulla i Nyköping hädanefter...tyvärr!

Oki vad blire härnäst?

Jeep J20 (1978)
VinDisel
14 maj 2012 · 456 Inlägg

Freddeponken skrev:

VinDisel skrev:

Freddeponken skrev:

inte så onödig! vill komma men gör det inte=) kanske ändrar mig om träffen har ett crew som bryr sig lite mera...kanske ett crew som sätter ut soppåsar och kikar runt lite så det kanske inte busas mellan våra dyrgripar! så tänk på att det kan finnas en baktanke med vissa svar=)

Dirty Mike, yes kommer jag så gör jag det! vill se vad crew svarar först innan jag bestämmer mig...haha=)

Vf ställer inte du upp som en hjälte då ? Komma lite innan för att sätta upp lite soppåsar o dylikt ? istället för att sitta där bakom skärmen o tro att vi andra ska be o böna dig för attt komma på träffen  , vill du inte komma så gör inte det .. Och det är inte bara du / jag eller någon annan som skall ta hand om en träff , utan alla ska göra nått då blir det inte mycket jobb per skalle,eller har jag fel?

Nej du har inte fel men jag har tjafsat med folk osv så jävla mycket så jag är less på det, bilen är såld och bilintresset är lagt på hyllan...tro mig jag har försökt=)

Gött för dig då, fan tjatar du om då..

BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
M-Egerborn
14 maj 2012 · 205 Inlägg

Jag ansker dock inte att det är tjat... Det är sanningen, folk är idioter på bilträffarna, springer o knuffar på varandra mellan bilarna osv, slänger glasflaskor på backen o annat.......

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
VinDisel
14 maj 2012 · 456 Inlägg

Azorthian skrev:
Jag ansker dock inte att det är tjat... Det är sanningen, folk är idioter på bilträffarna, springer o knuffar på varandra mellan bilarna osv, slänger glasflaskor på backen o annat.......

inget du behöver oroa dig för iafall..

BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
M-Egerborn
14 maj 2012 · 205 Inlägg

VinDisel skrev:

Azorthian skrev:
Jag ansker dock inte att det är tjat... Det är sanningen, folk är idioter på bilträffarna, springer o knuffar på varandra mellan bilarna osv, slänger glasflaskor på backen o annat.......

inget du behöver oroa dig för iafall..

Klart jag behöver oroa mig... vill varken ha bucklor, repor eller punkterade däck på bilen

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
16 maj 2012 · 335 Inlägg

kommer!

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
Adder Adder
18 maj 2012 · 972 Inlägg

Macken skrev:
Jag kommer också och spanar på lite bilar tänkte jag. Hoppas på lite mer jänkare och muskelbilar smile

En liten instickare bara. Norrköping har ganska dåligt med sopptunnor utplacerade, enligt min mening, ofta när jag ska slänga något så finns det aldrig en tunna i närheten, tycker det är ett bra inciativ att hänga upp säckar lite överallt. Jag vill inte ha glas i mina däck, det är jag säkert inte ensam om.

Vid varje kundvagns ställ/hus finns ju tunnor, de måste väl ändå duga ?

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\
Nissan 200SX - S14 "200an" (1995)
M-Egerborn
18 maj 2012 · 205 Inlägg

Macken skrev:
Jag kommer också och spanar på lite bilar tänkte jag. Hoppas på lite mer jänkare och muskelbilar smile

En liten instickare bara. Norrköping har ganska dåligt med sopptunnor utplacerade, enligt min mening, ofta när jag ska slänga något så finns det aldrig en tunna i närheten, tycker det är ett bra inciativ att hänga upp säckar lite överallt. Jag vill inte ha glas i mina däck, det är jag säkert inte ensam om.

Då är de bara hjälpa till att sätta upp sopsäckar... Det är flertalet som är schyssta och gör det!

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
Bliss187 Medlem 187
18 maj 2012 · 52 Inlägg

kommer smile fast med bruksbilen

Senast redigerat av Bliss187 (18 maj 2012)

"No admittance without a garage pass"
wallan
18 maj 2012 · 66 Inlägg

kommer men dedär med nedskräpningen vore ju kanske bra med fler sopsäckar utsatta på träffen har en känns av att de som finns fort blir fyllda kanske är en bidragande orsak till att de ser ut som kriget efter träffarna

Volvo FTW
Widing_ Ödesutmanare
18 maj 2012 · 389 Inlägg

wallan skrev:
kommer men dedär med nedskräpningen vore ju kanske bra med fler sopsäckar utsatta på träffen har en känns av att de som finns fort blir fyllda kanske är en bidragande orsak till att de ser ut som kriget efter träffarna

Om du läser forumet så erbjöd jag mig att åka dit i förväg o sätta upp smile
Sen ska jag upp o jobba 5 morgonen efter, så jag dygnar ist o är kvar hela natten o städar upp efter träffen! smile

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!
wallan
18 maj 2012 · 66 Inlägg

ok adåså tongue

Volvo FTW
Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
19 maj 2012 · 335 Inlägg

Widing_ skrev:

wallan skrev:
kommer men dedär med nedskräpningen vore ju kanske bra med fler sopsäckar utsatta på träffen har en känns av att de som finns fort blir fyllda kanske är en bidragande orsak till att de ser ut som kriget efter träffarna

Om du läser forumet så erbjöd jag mig att åka dit i förväg o sätta upp smile
Sen ska jag upp o jobba 5 morgonen efter, så jag dygnar ist o är kvar hela natten o städar upp efter träffen! smile

tänk om alla kunde vara lika vettiga o schysta som dig o ställer upp! du borde ju ha eloge smile

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
M-Egerborn
19 maj 2012 · 205 Inlägg

Audi_Adam skrev:

Widing_ skrev:

wallan skrev:
kommer men dedär med nedskräpningen vore ju kanske bra med fler sopsäckar utsatta på träffen har en känns av att de som finns fort blir fyllda kanske är en bidragande orsak till att de ser ut som kriget efter träffarna

Om du läser forumet så erbjöd jag mig att åka dit i förväg o sätta upp smile
Sen ska jag upp o jobba 5 morgonen efter, så jag dygnar ist o är kvar hela natten o städar upp efter träffen! smile

tänk om alla kunde vara lika vettiga o schysta som dig o ställer upp! du borde ju ha eloge smile

Är ju bara att du hjälper till du med wink jag kommer garanterat sätta upp några säckar iaf, var alldeles för mycket glas både i linköping och norrköping på senaste träffarna

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
Macken Tokig
19 maj 2012 · 5 Inlägg

Adder, om det är tillräckligt med tunnor vid varje kundsvagsställ så varför diskuterar vi om fler säckar överallt?

visst jag kan sätta upp säckar om det behövs mer folk till det.

Fun is not a straight line
Volvo Amazon "Elsa" (1969)
Calibra-
19 maj 2012 ·

Klart man kommer.

Ang. nedskräpningen så har vi försökt med soppåsar förut och de hjälper inte. Det som hjälper dock är folk som kan tänka sig och städa efter träffen.

DaWern Snel Hest
19 maj 2012 · 75 Inlägg

givet!

RaceGruppen Norrköping
Norrköpings förening för en laglig framtid!
Ford Mustang SVT Cobra "Snoken" (2003)
Caylon Bayerische Motoren Werke
20 maj 2012 · 271 Inlägg

Kommer ofc smile

BMW M3 E92 (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang