Inför: Meet of the Month #2 2012-06-02

Almen11 Kasta inte bäver i trähus
31 maj 2012 · 265 Inlägg

Jag är också på, drar nog mot Biltema innan och införskaffar diverse sopsäckar och saker. Kan hända att man stannar kvar och städar lite också. Vore ju fan om det skulle bli slut på träffarna på grund av nedskräpningen..

Vad vore en bil utan turbo?
Nissan Skyline R33 GTST "Midnight Purple" (1993)
M-Egerborn
31 maj 2012 · 205 Inlägg

Jo visst! Det låter fint, jag finns vid min guldiga 940 så de e bara skrika till eller följa när jag rör mig.

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
Dirtymike
31 maj 2012 · 1 532 Inlägg

Almen11 skrev:
Jag är också på, drar nog mot Biltema innan och införskaffar diverse sopsäckar och saker. Kan hända att man stannar kvar och städar lite också. Vore ju fan om det skulle bli slut på träffarna på grund av nedskräpningen..

Hjälper gärna till o monterar säckar o plockar efter träffen smile

Jeep J20 (1978)
M-Egerborn
31 maj 2012 · 205 Inlägg

Då är vi 4 bilar än så länge, Almis, Mariah och jag, sen en polare som åker samtidigt som mig som också hjälper till.

edit: 5 styck med dirtymike smile

Senast redigerat av Azorthian (31 maj 2012)

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
_Mariah_
31 maj 2012 · 8 Inlägg

Azorthian skrev:
Då är vi 4 bilar än så länge, Almis, Mariah och jag, sen en polare som åker samtidigt som mig som också hjälper till.

edit: 5 styck med dirtymike smile

Det blir toppen det här!
Men vart möts vi upp innan? smile

M-Egerborn
31 maj 2012 · 205 Inlägg

_Mariah_ skrev:
Det blir toppen det här!
Men vart möts vi upp innan? smile

Kommer finnas vid kolmården vid 18, sen rör jag mig vid halv, tjugo i, mot maxi, så är du inte vid kolmården så möts vi vid maxi?

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
Dirtymike
31 maj 2012 · 1 532 Inlägg

Azorthian skrev:

_Mariah_ skrev:
Det blir toppen det här!
Men vart möts vi upp innan? smile

Kommer finnas vid kolmården vid 18, sen rör jag mig vid halv, tjugo i, mot maxi, så är du inte vid kolmården så möts vi vid maxi?

Jag ska med till Kolmården. Jag åker en röd Cheva pickis, den på profil bilden.
Kanske skulle träffas på kolmården sen åka gemensamt?

Jeep J20 (1978)
M-Egerborn
31 maj 2012 · 205 Inlägg

Dirtymike skrev:
Jag ska med till Kolmården. Jag åker en röd Cheva pickis, den på profil bilden.
Kanske skulle träffas på kolmården sen åka gemensamt?

Pratade med Mariah precis, och hon skulle inte till kolmården, men vi kan åka därifrån tillsammans, sen skulle vi möta upp henne utanför McDonalds Ingelsta och sen börja sätta upp lite. Tänkte nästan fanimig sätta en sopsäck på varenda lyktstolpe, för folk verkar missa att det finns sopsäckar >.<

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
Dirtymike
31 maj 2012 · 1 532 Inlägg

Azorthian skrev:

Dirtymike skrev:
Jag ska med till Kolmården. Jag åker en röd Cheva pickis, den på profil bilden.
Kanske skulle träffas på kolmården sen åka gemensamt?

Pratade med Mariah precis, och hon skulle inte till kolmården, men vi kan åka därifrån tillsammans, sen skulle vi möta upp henne utanför McDonalds Ingelsta och sen börja sätta upp lite. Tänkte nästan fanimig sätta en sopsäck på varenda lyktstolpe, för folk verkar missa att det finns sopsäckar >.<

Ah det låter bra smile

Jeep J20 (1978)
Almen11 Kasta inte bäver i trähus
31 maj 2012 · 265 Inlägg

Azorthian skrev:

Dirtymike skrev:
Jag ska med till Kolmården. Jag åker en röd Cheva pickis, den på profil bilden.
Kanske skulle träffas på kolmården sen åka gemensamt?

Pratade med Mariah precis, och hon skulle inte till kolmården, men vi kan åka därifrån tillsammans, sen skulle vi möta upp henne utanför McDonalds Ingelsta och sen börja sätta upp lite. Tänkte nästan fanimig sätta en sopsäck på varenda lyktstolpe, för folk verkar missa att det finns sopsäckar >.<

Man skulle ha självlysande sopsäckar så folk ser dom tongue

Vad vore en bil utan turbo?
Nissan Skyline R33 GTST "Midnight Purple" (1993)
M-Egerborn
31 maj 2012 · 205 Inlägg

Almen11 skrev:
Man skulle ha självlysande sopsäckar så folk ser dom tongue

haha ja, jag kör nog på svarta / gråa, har sett i linköping i alla fall att dem kör på genomskinliga, det kanske är lite dumt val, syns inte så väl.

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
alexandersalle
31 maj 2012 · 44 Inlägg

jäkla bra att ni sätter upp sopsäckar, hoppas folk fattar att dom ska slänga flaskor och sånt i och inte på marken

M-Egerborn
31 maj 2012 · 205 Inlägg

alexandersalle skrev:
jäkla bra att ni sätter upp sopsäckar, hoppas folk fattar att dom ska slänga flaskor och sånt i och inte på marken

Ja verkligen, för om vi säger så att det är inte mycket gummi kvar i bakdäcken på min så blir lätt punka wink
Och vet att det är andra som kör så, så man vill undvika att folk ska få punka.

Polaren hade så pass nya däck att han slapp punka när han körde på en glasflaska i linköping, men jävla träligt ändå, man skär sig ju oftast när man ska sitta o plocka bort skiten ur däcket...

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
The_Bunny
1 juni 2012 · 246 Inlägg

_Mariah_ skrev:

The_Bunny skrev:

_Mariah_ skrev:
Varför är det ingen som fixar ett crew som kan fixa på träffarna? är det för att inget intresse finns, eller för att ingen orkar bry sig? smile

Det svarade du på själv, varför fixar inte du ihop nått som du tycker vore bra?
Det är alltid nån annan som ska fixa.. Jag har inga klagomål på hur träffarna planeras osv enda negativa är de som dricker och det är nått var och en får se till att man inte har med sånt..

Take it easy, jag är inte så insatt i det hela, så jag undrade bara. smile
Jag skulle väl inte ha något emot att hjälpa till att fixa med det, om några fler är på det med..
Är ju inte så att jag, som ensam liten tjej, skulle klara av allt själv liksom? wink

Jag va inte irriterad eller nått jag bara belyste problemet med det hela.
Såg att ni e en hel del nu som ska stråla samman och fixa. Tycker det är skitbra.
Tyvärr så verkar jag inte kunna komma på träffen då vi ska bort.
Grilla o parta lite så jag kommer inte senare heller då jag inte vill komma onykter :0)
Dålig planering men ska man umgås med bönder får man passa på när det regnar :0)

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3
Audi A4 (2007)
Journath Jägare
1 juni 2012 · 172 Inlägg

Tycker ni snöar in på att det bara är onyktra som svinar ner. Finns dom som är nyktra och är värre. Handlar om man bryr sig eller inte.. sad
Nu positivt nya gummin son man kan svarva av :b

Är huvet dumt får kroppen lida!! :P
Volvo V70R "Team Tm-racing" (1998)
alexandersalle
1 juni 2012 · 44 Inlägg

Azorthian skrev:

alexandersalle skrev:
jäkla bra att ni sätter upp sopsäckar, hoppas folk fattar att dom ska slänga flaskor och sånt i och inte på marken

Ja verkligen, för om vi säger så att det är inte mycket gummi kvar i bakdäcken på min så blir lätt punka wink
Och vet att det är andra som kör så, så man vill undvika att folk ska få punka.

Polaren hade så pass nya däck att han slapp punka när han körde på en glasflaska i linköping, men jävla träligt ändå, man skär sig ju oftast när man ska sitta o plocka bort skiten ur däcket...

okej det är ju inge roligt då inte, tur att han slapp punka

FirreVonFish
1 juni 2012 · 61 Inlägg

Caravan/Convoy från Taxi i Vimmerby Klockan 17:30 mot kisa
Avgår från Kisa Station vid 18:00 mot  MoM Ingelsta!
Alla är välkommna att haka på!

Volvo 940 "Volvo 940R" (1997)
_JoMpA_
1 juni 2012 · 65 Inlägg

FirreVonFish skrev:
Caravan/Convoy från Taxi i Vimmerby Klockan 17:30 mot kisa
Avgår från Kisa Station vid 18:00 mot  MoM Ingelsta!
Alla är välkommna att haka på!

Vill någon haka på på vägen så är det bara kontakta mig eller Firre - kommer vara med från början till slut. pm för nummer.

Puffen92 DinoSaurie
1 juni 2012 · 216 Inlägg

http://www.corren.se/img/2012/6/1/6046020.jpg <-- tips till er som ska ut på vägarna mot nått mål..ex nkpg från stan eller någe .. smile

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
VolvoXet Bas älskare
1 juni 2012 · 716 Inlägg

Nån som vet hur de ser ut med vädret för imorrn ?

Volvo 744 (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang