Fick min nya tempgivare den gick åt rätt håll när man värmde den så den var trasig, men felet kvarstår:/.
Nu är allt ihop igen:P.
Felsökte vidare och mätte upp svänghjulsgivaren och det var på stift 1-3 ingen kontakt 1-2 190 omh 2-3 ingen kontakt. tyckte det kändes konstigt så jag gick upp på loftet bland getingboen för att hämta min andre givare jag hade liggandes. pipmätte och fick pip på alla stift så känns som den som sitter på bilen är trasig, dock sitter den fast så det blir lite roligt att få loss den:/.
Sen till något mer roligt:).
Add-on MUMS:).
Nu blir det att spruta startgas för att försöka få loss givaren:P.
Har ingen läpp alls just nu så lutar åt det:P. Bak skulle jag vilja bygga ihop 960 och V70 bakstöt skall bli så den ligger i samma höjd som kjolarna:)
ok blir plastsvets då elelr;)?
Vill inte ha något glasfiber:P. Vet inte hur man gör när man plastsvetsar så lutar åt att lämna bort det jobbet. Får se kanske blir R-front underdel fram också:P.
Fick ur givaren och testade att byta givaren då gick den inte alls. Den som satt där känns lite konstig är väldigt trög att sätta i om man gemförde med den andre så blir att testa att byta ut den givaren och se hur han blir.
Nu har jag fått bort en utav två anmärkningar på denna bilen:P nu kvarstår att dom klagar på att det är ett projekt:P. Är ju komplett nästan nu ju:P.
vilka anmärkningar var det då;)?
Den andre var att det var för mörk förstabild:P. Är bara frågan när den inte är klassad som projekt:P kanske när den är reggad och står någon stans parkerad på ica kanske:P.
Nu närmar det sig att få komma hem till garaget och skruva lite:). Varmt som fan är det iallafall:D.
Fan va gött, väntar på uppdateringar, haha
Har fått kommit till Sverige nu:P bara resan hem ifrån flygplatsen kvar nu:P. Tanken är att montera andra sidan med add-on och kanske pula med inredningen till baksätet att få fast nya hatthyllan:).
Nu närmar det sig att få komma hem till garaget och skruva lite:). Varmt som fan är det iallafall:D.
Fan va gött, väntar på uppdateringar, haha
Har fått kommit till Sverige nu:P bara resan hem ifrån flygplatsen kvar nu:P. Tanken är att montera andra sidan med add-on och kanske pula med inredningen till baksätet att få fast nya hatthyllan:).
Låter bra det, ska bli kul att se nästa update med andra ord