Kapar gör jag inte är ingen bonne:D, sänker 40 ca 3-4 cm eller
40 skall ju vara 40 mm antar jag. Dock så har folk bytt till 40 fjädrar och det har inte blivit någon märkbar skillnad eftersom dom gamla fjädrarna har komprimerats ihop en del under 20 år.
Om du inte är bonne borde du inte köra en traktor:)
Kapar gör jag inte är ingen bonne:D, sänker 40 ca 3-4 cm eller
40 skall ju vara 40 mm antar jag. Dock så har folk bytt till 40 fjädrar och det har inte blivit någon märkbar skillnad eftersom dom gamla fjädrarna har komprimerats ihop en del under 20 år.
Om du inte är bonne borde du inte köra en traktor:)
Jag bytte till nya fjädrar bak och den blev lägre efter det:P. Men skulle vilja få ner den som sakt lite fram så den blir rak:). Det kanske är en traktor för många personer:D men det är en svensk stolthet:D
snyggt! Men du skippar positionsljus, broms och blinkers?
För Volvo i tiden Trafikförordning (1998:1276) kap. 3 71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Jaha, tyckte väl de såg lite märkliga ut Ser ut att lysa bra
För Volvo i tiden Trafikförordning (1998:1276) kap. 3 71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Sitter och funderar på hur jag skall bygga om mitt garage är tvåbilsgarage trångt blir det fram och bak:/ så min tanke ligger i att bygga om garaget till en bilsgarage och få gött med plats 5.67 m bred 8.5 m långt:) tror det kan bli bättre som enbilsgarage:D