Inför: Birstaträff nu på lördag 22/5 Sundsvall/Birsta/Mediamarkt 22:00

PerArne Mycke vill ha mer...
16 februari 2013 · 611 Inlägg

Think outside the box, borde väl finnas andra ställen än just Birsta i Sundsvall/Timrå kommun där man kan ha träffar? Behöver inte vara nåt jäkla lek utrymme för de gör dom ju lika bra på vanliga vägar, räcker ju med att man klämmer in lite bilar bara.

//Per-Arne
Zleem Fitted North
16 februari 2013 · 468 Inlägg

Apel skrev:

Zleem skrev:

Apel skrev:
För att upplysa er som inte bor i Sundsvall och inte vet om detta så har det satts upp parkeringräcken
runt om hela parkeringen för att få stopp på ''buskörningen''. Hur det kommer bli med framtida bilträffar
vet jag inte, mer om detta kan läsas i denna artikel http://st.nu/medelpad/birsta/1.5163076- … buskorning

Jag ser de inte som nått problem. varför måste de alltid vara en som leker i mitten egentligen? Bara dumt enligt mig, om han skulle tappa kontrollen kan de få ödesdigra konsekvenser och kanske köra in i 4-5 bilar med folk i/runt om. Och tro mig, dem gångerna har varit nära på dessa träffar.

Varför inte bara ha en "vanlig träff" där man står pakerade bredvid varandra och dem som vill leka kan göra de på bauhaus kanske? fortfarande gangska stort där om de inte är några bilar där. smile

Ligger ju iof nånting i de du säger, men de som kan köra kontrollerat med trevliga bilar har ju varit rätt underhållande att kika på. Och nu menar jag inte någon vanlig 740gl som bara ska ut och svina och bränna däck.
Hur som haver så vore det roligt om någon person kunde styra upp en riktig träff fram mot våren. Var längesen vi hade en sådan!

Absolut! De var mycket underhållande när t ex en grön 200sx(tror ja de var) var ute med en annan och körde väldigt kontrollerat. De är just dem "740-grabbarna" jag menar som jag inte litar en sekund påsmile

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd
gamlingen
16 februari 2013 · 5 198 Inlägg

Detta fungerar ypperligt,, man parkerar bilarna å går runt å snackar... http://www.akdon.se/ och dessutom mycket trevligare med kaffedoft än oljedoft och bränt gummi.

PerArne Mycke vill ha mer...
16 februari 2013 · 611 Inlägg

gamlingen skrev:
Detta fungerar ypperligt,, man parkerar bilarna å går runt å snackar... http://www.akdon.se/ och dessutom mycket trevligare med kaffedoft än oljedoft och bränt gummi.

Har tänkt fara ner på det där några gånger men aldrig blivit av, synd att dom inte har det i Sundsvall också.

//Per-Arne
gamlingen
16 februari 2013 · 5 198 Inlägg

PerArne skrev:

gamlingen skrev:
Detta fungerar ypperligt,, man parkerar bilarna å går runt å snackar... http://www.akdon.se/ och dessutom mycket trevligare med kaffedoft än oljedoft och bränt gummi.

Har tänkt fara ner på det där några gånger men aldrig blivit av, synd att dom inte har det i Sundsvall också.

Trevligt är det iaf.. men i år vet man inte än hur det blir.. eller OM det blir

cheffer
16 februari 2013 · 1 422 Inlägg

Någon som ska ut ikväll? smile

Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
16 februari 2013 · 482 Inlägg

PerArne skrev:

gamlingen skrev:
Detta fungerar ypperligt,, man parkerar bilarna å går runt å snackar... http://www.akdon.se/ och dessutom mycket trevligare med kaffedoft än oljedoft och bränt gummi.

Har tänkt fara ner på det där några gånger men aldrig blivit av, synd att dom inte har det i Sundsvall också.

Onsdagsbus

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
xorox_88 Smack that ass!!
16 februari 2013 · 2 953 Inlägg

ser det bara posetivt med räckena.. så nu om det blir nå fler träffar på mediamarkt så kommer det nog va bättre för då ställer sig väll alla i rader som det skall vara

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Lambi
16 februari 2013 · 112 Inlägg

Jag tycker Ikea's parkerings hus är bra ställe och ha träff på i birsta! smile alla ställer sig där dom ska och man kan snurra sammtidigt och kolla och visa upp bilen! smile

Honke_86 Härnösand
26 februari 2013 · 191 Inlägg

Tycker det skulle vara roligt med nån liten raka så som kan kanske kan köra ett litet race mot nån annan bil tongue och givetvis så och prata med folk och bara mysa big_smile

Allt med Motor är roligt :)
Toyota Supra TT "Twinturbo Bpu" (1997)
_Nille_ Patrik
27 februari 2013 · 124 Inlägg

skulle vara bra om det blir i p-huset. kommer nog och kollar samt vissa upp bilen:)

Lowmotion fläskpannkaka
28 februari 2013 · 856 Inlägg

Dags snart med nåt va?

Hellre blyfot och lustgas, än simfot och syrgas
DeeJay_R Märkestekniker
28 februari 2013 · 289 Inlägg

Håller med honke,skulle va kul om man båda hade träff samt en raka man kan testa sig mot varann påsmile

PerArne Mycke vill ha mer...
28 februari 2013 · 611 Inlägg

Saknar verkligen black racen ute i Timrå smile Riktigt enkelt å kul. Dom brukar ju köra black race vid bilprovningen i Sundsvall också men lite mer seriöst där vad jag förstår.

Men jag gillar verkligen iden med en träff vid en lämplig raksträcka smile

//Per-Arne
DeMpA9
14 mars 2013 · 69 Inlägg

må ju va dags åh planera en vårträff snart va? smile

BMW E39 M5 (1999)
JimmyAndersson
14 mars 2013 · 1 679 Inlägg

DeMpA9 skrev:
må ju va dags åh planera en vårträff snart va? smile

Det tycker jag smile

Volvo 244 "GLT" (1988)
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
14 mars 2013 · 482 Inlägg

Snälla gör det riktigt denna gången sprid ryktet tidigt, sms sent och planera riktigt! Gärna p-huset, Jula? Nått nytt ställe? Prata med lokala klubbarna om något roligt event före ?

Setill att det inte krockar med något annat event på kvällen men lägg det gärna på samma datum som ett event lokalt på dagen

Senast redigerat av Nitr00x (14 mars 2013)

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
DeMpA9
14 mars 2013 · 69 Inlägg

jamen heller hur, vore ju schysst åh ha den i p-huse big_smile

BMW E39 M5 (1999)
Lowmotion fläskpannkaka
20 mars 2013 · 856 Inlägg

PerArne skrev:
Saknar verkligen black racen ute i Timrå smile Riktigt enkelt å kul. Dom brukar ju köra black race vid bilprovningen i Sundsvall också men lite mer seriöst där vad jag förstår.

Men jag gillar verkligen iden med en träff vid en lämplig raksträcka smile

Vaddå menade du att de svart race vi fixade ute i Timrå för något år sen inte var seriösa??? :-P
Vi hade ju vakter och walkitealkies och skit med oss hahaha...

Hellre blyfot och lustgas, än simfot och syrgas
PerArne Mycke vill ha mer...
20 mars 2013 · 611 Inlägg

Lowmotion skrev:

PerArne skrev:
Saknar verkligen black racen ute i Timrå smile Riktigt enkelt å kul. Dom brukar ju köra black race vid bilprovningen i Sundsvall också men lite mer seriöst där vad jag förstår.

Men jag gillar verkligen iden med en träff vid en lämplig raksträcka smile

Vaddå menade du att de svart race vi fixade ute i Timrå för något år sen inte var seriösa??? :-P
Vi hade ju vakter och walkitealkies och skit med oss hahaha...

haha va bra att ni hade det i alla fall smile Dog det av då eller?

//Per-Arne
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang