de va en utav dem roligaste träffarna jag har varit på... FAST !!! är min bil så jävla ful ? inte en bild på den hahahaha !!! har någon filma skulle jag vilja ha de... eller bilder... MVH
Kul o höra! Kan säga att jag diggar din s13 stenhårt:) brukar kolla in den på dom träffar du är på;) kan ha nån dålig bild, ska kolla, om de va du som sladda i rondellen kan jag kanske ha en liten filmsnutt men det kanske inte var du:P
TackaR de va en utav dem finaste kommenten på länge ska skriva ut och rama in HEHE !!! jo de va jag som var i rondellen... MVH
Haha varsågod har vart din hemliga beundrare ska kolla hur filmen vart tror de vart skit. men riktigt snyggt kört!
de va en utav dem roligaste träffarna jag har varit på... FAST !!! är min bil så jävla ful ? inte en bild på den hahahaha !!! har någon filma skulle jag vilja ha de... eller bilder... MVH
Kul o höra! Kan säga att jag diggar din s13 stenhårt:) brukar kolla in den på dom träffar du är på;) kan ha nån dålig bild, ska kolla, om de va du som sladda i rondellen kan jag kanske ha en liten filmsnutt men det kanske inte var du:P
TackaR de va en utav dem finaste kommenten på länge ska skriva ut och rama in HEHE !!! jo de va jag som var i rondellen... MVH
Helt klart en av de bästa träffarna jag varit på! Sjukt mycket fina bilar. Nästa gång så får ni nog ta en större parkering! Vore kul om det var någon träff i sthlms området nästa gång annars
Inte för att vara sådan, men eftersom man inte får snacka om race. Så är de väl rätt uppenbart vad efterfest innebär, tror tyvärr inte att moderatorerna är så dumma som ni tror haha!
Inte för att vara sådan, men eftersom man inte får snacka om race. Så är de väl rätt uppenbart vad efterfest innebär, tror tyvärr inte att moderatorerna är så dumma som ni tror haha!
Vi får ta och kalla det för födelsedagskalas istället
Vi får ta och kalla det för födelsedagskalas istället
Fest hos Mange funkar alltid annars.
Skämt åt sido, riktigt trevligt träff med bra väder!
Hatar att göra "reklam" men dragit upp en träff där jag såg en hel del bilar på denna träff som skulle passa in i.
Skrytos armen ;-) haha ;-)
Johannes sånt tycker vi om hahaha håller på att klippa ihop en film så allt matrial vore gött najs !! klart jag ska skryta om min konst haha