Eftersnack: DRAGRACE och STOR BIL- OCH FAMILJEFEST PÅ SKARA SOMMARLAND 26 MAJ!

sachman Arn Racing
28 maj 2012 · 383 Inlägg

Det finns LITE bilder men framförallt FILMEN uppe på

www.facebook.com/arnracing

Senare i veckan kommer filmen även upp här smile men för er som inte kan vänta kan klicka er in på facebook smile
MVH

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
mep
28 maj 2012 · 6 Inlägg

En kommentar om "racet"  vill inte vara gnällig men ,, noll info om line up , mål , eller om nåt överhuvudtaget ang körningen.  vad är det för fel på ett kort förarmöte ?

Sen hur tänkte ni när det står publik 1m ifrån däckvärmning ? folk precis bakom bilarna ? i min värld så är det lika med 0 säkerhet

Och vem faen släppte ut en cross med en snubbe utan skydd ?  jo han hadde hjälm men va faen ...

Chevrolet Camaro "Z28" (1994)
Stevkoo
28 maj 2012 · 34 Inlägg

Tack för en bra träff,dock tråkigt att mitt ladd ballade ur! hoppas ni fixar något snart igen!smile

Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
28 maj 2012 · 2 258 Inlägg

Nu är ett urval av bilderna från lördagens race i Skara uppe på hemsidan!

Saknar du bilder av dig så tveka inte att fråga, tror jag har bilder av de flesta som var med och körde. smile

http://skaraborgsbild.se/arkiv/sok/even … intSidNr=1

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
Phranz
28 maj 2012 · 725 Inlägg

Vivendi skrev:
Nu är ett urval av bilderna från lördagens race i Skara uppe på hemsidan!

Saknar du bilder av dig så tveka inte att fråga, tror jag har bilder av de flesta som var med och körde. smile

http://skaraborgsbild.se/arkiv/sok/even … intSidNr=1

// Ellen smile

Hej, körde en röd 740, har du något på den? smile

Foffis
28 maj 2012 · 676 Inlägg

Vivendi skrev:
Nu är ett urval av bilderna från lördagens race i Skara uppe på hemsidan!

Saknar du bilder av dig så tveka inte att fråga, tror jag har bilder av de flesta som var med och körde. smile

http://skaraborgsbild.se/arkiv/sok/even … intSidNr=1

// Ellen smile

Ah va de du som fotade mig i backspegeln? smile

sachman Arn Racing
28 maj 2012 · 383 Inlägg

mep skrev:
En kommentar om "racet"  vill inte vara gnällig men ,, noll info om line up , mål , eller om nåt överhuvudtaget ang körningen.  vad är det för fel på ett kort förarmöte ?

Sen hur tänkte ni när det står publik 1m ifrån däckvärmning ? folk precis bakom bilarna ? i min värld så är det lika med 0 säkerhet

Och vem faen släppte ut en cross med en snubbe utan skydd ?  jo han hadde hjälm men va faen ...

Väldigt tråkigt att du ser det som ett arrangemang med 0 säkerhet! Det är första gången vi gör ett evenemang av detta slag och vi har försökt så gott det går att sköta line-up däckvärmning körbana, bromssträcka samt publikplats så bra vi har kunnat! Som området såg ut med avspärrningar osv var godkänt utav polisen så vi ansåg det säkert!

Jag som personligen stod i lineup där däckvärmningen började kan ju känna att det hade inte skadat varken för oss eller publiken om de hade stått längre bak, de hade inte sett sämre för det!
Dina tankar är absolut värda att tänka på till nästa år! Tack på förhand
MVH

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Foffis
28 maj 2012 · 676 Inlägg

Tror att seendet på säkerheten är något som varierar från person till person. Jag tyckte de va bra. Hade varit bättre med staket ist för band. Och ett förarmöte hade varit klockrent!

EvoCecilia
28 maj 2012 ·

Tack för i lördags, trevlig träff smile Jag hoppas på lite fler "klasser" tills nästa års utställning. Att få dra några repor med evon var kul, trots mina dåliga starter wink
Vill framförallt säga tack till er nya människor jag lärde känna! Så bra.

DenRosaToffeln bilstylare
28 maj 2012 · 245 Inlägg

jag var tyvärr inte på utställningen, för jag han inte dit, men race tyckte jag i stort var bra, finns ju alltid lite att förbättra, men tråkigt att crusingen blev gatlopp, då man var tvungen att stå vi farthinderna för att ser märkena på bilarna

Syns Man Inte Finns Man Inte
Volvo V70III "White Angel" (2015)
ruben_hawkey
28 maj 2012 · 123 Inlägg

Tack för en fin dag. hoppas det blir mera race ... snart..

perry89
28 maj 2012 · 36 Inlägg

Instämmer med föregående talare på alla punkter big_smile

Långt ifrån fotograf
supraboy
28 maj 2012 · 5 Inlägg

sachman skrev:

Mikszath skrev:
håller helt klart med om entren, blev riktigt besviken eftersom jag inte alls gått till sommarland och betalt 250:- om jag visste att racet vart gratis att köra i, i den andra tråden stog det att man vart tvungen och uppvisa sommarlands biljett för att få köra men jag såg en del som inte vart och betalt som körde ändå. eftersom det inte finns så mkt inne på sommarland för oss äldre vad jag kunde hitta så, men samtidigt var det kul att det anordnades nått sånt här och tyckte det var grymt skoj att kunna racea smile

Vi valde att köra racet entré fritt samma dag med tanke på att vi inte ville stänga ute någon, det vi gör som arrangörer ser vi som ett nöjje o ville ha med fler på det såklart smile

Anledning till entré på sommarland är för att det kostar pengar för alla där så det går back annars, med tanke på att sommarland ska öppna parken osv! Idén är att båda intressena ska tjäna på det smile
Som tex
Svart röd norge reggad supra, Kom dit med dotter (tror jag, liten flicka iaf)
Tror det är precis som vi vill ha det med samarbetet, alla drar nytta av varandra, vi fick en häftig supra på utställningen och sommarland fick en glad gäst som troligtvis inte hade åkt denna långa vägen om det inte gick att mixa intressena smile

Tack för era tankar dem e jätte bra för oss att ta med oss till kommande år smile

MVH

Hei!

Jeg syntes treffet var bra og kunne kombinere det med å være inne på skara sommarland. (hadde med meg min brors datter;)..   hun var iallefall veldig glad når vi var der:)...  skulle ha vært med på racet men det hadde blitt for sent med tanke på at hun måtte hjem til rett tid, men neste gang blir jeg med... kommer garantert neste gang også..

sachman Arn Racing
29 maj 2012 · 383 Inlägg
Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
Johnson
29 maj 2012 · 613 Inlägg

Tycker helt klart att de va en lyckad dag, utsällningen kanske var något "seg" men ändå bra blandning på bilar och hög klass..
Rejset va riktigt trevligt å se.. Kul att testa några repor me tongue

Bra jobbat!!

Rover Mini (1991)
Ford Mondeo (2010)
Austin Mini 1000 "Fars bil" (1972)
Blyfot_Racing
29 maj 2012 · 904 Inlägg

Ett tips ha gratis inträde för dom som ställer ut och ha en jury som väljer ut bilarna till dom olika klasserna då blir det 'finare' bilar på området å försök till å få fler företag som ä på plats med bra priser denna dag. Annars va det riktigt bra gjort tummen upp

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
Greenmeenie Arn Racing
30 maj 2012 · 194 Inlägg

det var gratis för dom som ställde ut wink

Oh man, this is gonna hurt!
Nissan 200sx s13 "KrånglarAlltidSomFan" (1993)
supraz
30 maj 2012 · 95 Inlägg

StahlgrenDesign skrev:
Har mellan 500-600 bilder på ingång, ge mig bara någon dag så kommer länkar mm. Finnas till bilderna här smile (Både racet och utställningen)

hur går det för dig med bilderna?

mvh

varför bromsa när man kan gasa
AddesFoto Audiot ;)
31 maj 2012 · 195 Inlägg
Mr.Speed
Audiot ;)
Audi A4 Allroad "Lowroad" (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang