Eftersnack: Bilträff 26/5, Uppsala!

LucasG
28 maj 2012 · 24 Inlägg

mrpalmer skrev:

LucasG skrev:
vare ingen som tog nå bilder på han med 142an som börnade? smile

Antar att det var du som gjorde detta. Nästa gång kommer det bli konsekvenser för dig som gör det. Patetisk liten Volvoraggare som du är som måste bekräfta dig genom att enhjula. Var bra nära att vi kom ifatt dig innan du fegade och åkte därifrån.

jag har varken bil eller körkort så du kan ju sluta anklaga folk. om det är nått som är patetiskt så är det att anklaga folk bara för att man ställer en fråga...

mrpalmer
28 maj 2012 · 796 Inlägg

LucasG skrev:

mrpalmer skrev:

LucasG skrev:
vare ingen som tog nå bilder på han med 142an som börnade? smile

Antar att det var du som gjorde detta. Nästa gång kommer det bli konsekvenser för dig som gör det. Patetisk liten Volvoraggare som du är som måste bekräfta dig genom att enhjula. Var bra nära att vi kom ifatt dig innan du fegade och åkte därifrån.

jag har varken bil eller körkort så du kan ju sluta anklaga folk. om det är nått som är patetiskt så är det att anklaga folk bara för att man ställer en fråga...

Vad vet jag, du har nyss gjort en profil på garaget, du har inga bilder och ett inlägg som du skrivit i just denna tråd, tror inte du väljer att skriva här av ingen anledning. Inte konstigt att man tror att det var du som gjorde de? Vem vill ens se film på en gammal 142 som enhjular? Inte jag iaf.

Hemma bra, garaget BÄST!
LucasG
28 maj 2012 · 24 Inlägg

mrpalmer skrev:

LucasG skrev:

mrpalmer skrev:
Antar att det var du som gjorde detta. Nästa gång kommer det bli konsekvenser för dig som gör det. Patetisk liten Volvoraggare som du är som måste bekräfta dig genom att enhjula. Var bra nära att vi kom ifatt dig innan du fegade och åkte därifrån.

jag har varken bil eller körkort så du kan ju sluta anklaga folk. om det är nått som är patetiskt så är det att anklaga folk bara för att man ställer en fråga...

Vad vet jag, du har nyss gjort en profil på garaget, du har inga bilder och ett inlägg som du skrivit i just denna tråd, tror inte du väljer att skriva här av ingen anledning. Inte konstigt att man tror att det var du som gjorde de? Vem vill ens se film på en gammal 142 som enhjular? Inte jag iaf.

man kan ju ände inte anklaga folk sådär. du kanske inte ville se bild på 142:an men det ville ja, alla har ju olika smak...

åå jag hade ju en anledning, å de va att ja ville veta om nån tagit nå bilder på den som ja kunde få se

Senast redigerat av LucasG (28 maj 2012)

mrpalmer
28 maj 2012 · 796 Inlägg

LucasG skrev:

mrpalmer skrev:

LucasG skrev:

jag har varken bil eller körkort så du kan ju sluta anklaga folk. om det är nått som är patetiskt så är det att anklaga folk bara för att man ställer en fråga...

Vad vet jag, du har nyss gjort en profil på garaget, du har inga bilder och ett inlägg som du skrivit i just denna tråd, tror inte du väljer att skriva här av ingen anledning. Inte konstigt att man tror att det var du som gjorde de? Vem vill ens se film på en gammal 142 som enhjular? Inte jag iaf.

man kan ju ände inte anklaga folk sådär. du kanske inte ville se bild på 142:an men det ville ja, alla har ju olika smak...

Finns massor på google, youtube etc. Sök där wink

Hemma bra, garaget BÄST!
nizze7
28 maj 2012 · 29 Inlägg

+ 1 Mrpalmer wink

falken92 Falken
28 maj 2012 · 102 Inlägg

nizze7 skrev:
+ 1 Mrpalmer wink

+2 cool

Say what?
Kleveholt
28 maj 2012 · 14 Inlägg

Var en trevlig träff hoppas det blir fler hittade en liten filmsnutt på youtube från den lilla showen tongue

http://www.youtube.com/watch?v=cFuTIqjqjds

Wiggizen Wiggen
28 maj 2012 · 43 Inlägg

Saken är den att när 142an "burnade" så var det knappt någe folk där tongue
Klockan var 19.55 nånting som Woodman sa i tidigare inlägg, håller med Palmer smile

Bilder finns det på 142an som burnade svar ja, min kompis har ett flertal med reg nummer + förare om du vill ha smile

Audi RS3 8P (2012)
LucasG
28 maj 2012 · 24 Inlägg

k1tara skrev:
Saken är den att när 142an "burnade" så var det knappt någe folk där tongue
Klockan var 19.55 nånting som Woodman sa i tidigare inlägg, håller med Palmer smile

Bilder finns det på 142an som burnade svar ja, min kompis har ett flertal med reg nummer + förare om du vill ha smile

aa då vill ja se dom smile

Wiggizen Wiggen
28 maj 2012 · 43 Inlägg

LucasG skrev:

k1tara skrev:
Saken är den att när 142an "burnade" så var det knappt någe folk där tongue
Klockan var 19.55 nånting som Woodman sa i tidigare inlägg, håller med Palmer smile

Bilder finns det på 142an som burnade svar ja, min kompis har ett flertal med reg nummer + förare om du vill ha smile

aa då vill ja se dom smile

Går att ordna , fixxar det imorgon smile

Audi RS3 8P (2012)
LucasG
28 maj 2012 · 24 Inlägg

k1tara skrev:

LucasG skrev:

k1tara skrev:
Saken är den att när 142an "burnade" så var det knappt någe folk där tongue
Klockan var 19.55 nånting som Woodman sa i tidigare inlägg, håller med Palmer smile

Bilder finns det på 142an som burnade svar ja, min kompis har ett flertal med reg nummer + förare om du vill ha smile

aa då vill ja se dom smile

Går att ordna , fixxar det imorgon smile

ok:)

mrpalmer
28 maj 2012 · 796 Inlägg

LucasG skrev:

k1tara skrev:
Saken är den att när 142an "burnade" så var det knappt någe folk där tongue
Klockan var 19.55 nånting som Woodman sa i tidigare inlägg, håller med Palmer smile

Bilder finns det på 142an som burnade svar ja, min kompis har ett flertal med reg nummer + förare om du vill ha smile

aa då vill ja se dom smile

Får jag fråga varför du vill se de?

Hemma bra, garaget BÄST!
LucasG
28 maj 2012 · 24 Inlägg

mrpalmer skrev:

LucasG skrev:

k1tara skrev:
Saken är den att när 142an "burnade" så var det knappt någe folk där tongue
Klockan var 19.55 nånting som Woodman sa i tidigare inlägg, håller med Palmer smile

Bilder finns det på 142an som burnade svar ja, min kompis har ett flertal med reg nummer + förare om du vill ha smile

aa då vill ja se dom smile

Får jag fråga varför du vill se de?

för alla bilder som visas från träffar är bara massa nya bmw å massa jox, då e de kul me lite ustickande bilar

Bollejr
29 maj 2012 · 31 Inlägg

Grym träff hoppas det blir fler sånna i uppsala!

Volvo s80 (2002)
Cubee
31 maj 2012 · 24 Inlägg

Riktigt bra träff för uppsala.

"You wouldn't steal a car!"
Nej, det är alldeles riktigt. Men du kan ge dig fan på att jag hade laddat ner en biljävel om det bara gick.
Mobergarn
31 maj 2012 · 25 Inlägg

Låter som man faktiskt missa nåt denna gång! Va skogen-träff i gävle samtidigt å med alla tidigare besvikelser i uppsala så fick de som sagt bli gävle, men fortsätter det såhär kommer man helt klart försöka dyka upp å glo på lite "finåk" å snacka smörja big_smile

Volvo V70 D3 "Momentum" (2011)
mrpalmer
31 maj 2012 · 796 Inlägg

Bollejr skrev:
Grym träff hoppas det blir fler sånna i uppsala!

Det kommer absolut!
Cubee: Visst, och bättre ska det bli!

Mobergarn: Jo, många valde att åka dit låter de som. Men denna träff höll bra mycket högre standard än annars, och bättre ska de tamefan bli! smile

Hemma bra, garaget BÄST!
Calle2 crashtest dummy
31 maj 2012 · 17 Inlägg

mrpalmer skrev:
http://www.garaget.org/video/122767

Nisse och skagerlind hamnade på film ifrån min sida också! big_smile Enjoy

Klippet kunde inte hittas? Borttaget?

Roger över Roger ut!
Om du inte crashat har du inte testat vart gränsen går.
Volvo 965 16v "Vinyltaket" (1991)
Volvo 965 3.0 "Vinylsexan" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang