Mycket av projektet är färdigställt nu! Body kit och lack klart! Insidan och ljudbygge kvar nu! :) Följ gärna detta projekt och kommentera vad ni tycker om det! :)
Snyggt:D du lackar också i ditt garage haha, och du kör precis som jag, upp med plast runtom så det inte kommer till grannarna hahahaxD plastade sönder halva mitt garage igår.... men det börjar ta sig riktigt fint ju! snyggt det blir:D gillade nya fronten!
Tack!! haha nej ska inte lacka bilen i garaget, blir i en riktig lackbox Ja nu börjar det bli riktigt bra! fronten blev kanon!!
Aha:D du har ju tagit bort dörrar och maskerat, hur får du dit bilen haha?
Bra jobbat av oss och dig i går .. haha fan tror ju folk att jag bara ritar på din bil.. Måste ju lämna lite reklam av mig själv när jag bygger så mycket på din bil.. Ser fram emot fler resultat i morgon. Ses i morgon med meckarhumör för nu skall det bli mer gjort 3 veckor kvar
Snyggt:D du lackar också i ditt garage haha, och du kör precis som jag, upp med plast runtom så det inte kommer till grannarna hahahaxD plastade sönder halva mitt garage igår.... men det börjar ta sig riktigt fint ju! snyggt det blir:D gillade nya fronten!
Tack!! haha nej ska inte lacka bilen i garaget, blir i en riktig lackbox Ja nu börjar det bli riktigt bra! fronten blev kanon!!
Aha:D du har ju tagit bort dörrar och maskerat, hur får du dit bilen haha?
Är inte så jätte jobbigt att sätta dit dörren igen och maska om :p sen ska den köras på kärra
Bra jobbat av oss och dig i går .. haha fan tror ju folk att jag bara ritar på din bil.. Måste ju lämna lite reklam av mig själv när jag bygger så mycket på din bil.. Ser fram emot fler resultat i morgon. Ses i morgon med meckarhumör för nu skall det bli mer gjort 3 veckor kvar
jadå!! Hahaha nej då, du jobbar på riktigt bra tycker jag!! kom en liten bit på vägen idag iaf Absolut! då ska sidan bli klar! åååh påminn mig inte!!
ska bli spännande att se resultat sen går de kanon bra att lacka i garage.. l
Ja va kul att höra! Haha nja inte om vill ha perfekt resultat och slippa polera damm noppor haha och har ju ändå tillgång till lackbox, och alldelles för litet garage
Den är väl metallic röd från början också? eller? Nice! då blilr de ju inom ett par månader:)?
Nope det är en solid röd från början, tänkte göra den eventuellt lite mer mörk och massa metallic Japp, får hoppas på det!!
Okej då är jag med:) hur långt har du kommit nu? verkar stå stilla lite, vad är nästa steg?
Ja det har stått stille några dagar nu, haft lite annat för mig fortfarande lite kvar med ena sidan innan jag kan börja med nästa snart ska jag sätta riktig fart igen!!!
Nope det är en solid röd från början, tänkte göra den eventuellt lite mer mörk och massa metallic Japp, får hoppas på det!!
Okej då är jag med:) hur långt har du kommit nu? verkar stå stilla lite, vad är nästa steg?
Ja det har stått stille några dagar nu, haft lite annat för mig fortfarande lite kvar med ena sidan innan jag kan börja med nästa snart ska jag sätta riktig fart igen!!!
Nu var det äntligen dags för en update igen! Det som skulle ske förra veckan fick skjutas upp lite, men idag fick jag tid till bilen igen Nu är som sagt sidokjolen färdig och dörr ska fixas lite med så man ser helheten lite bättre
Lite bilder från idag då
Sidokjolen klar dörr ska sprut spacklas den med för helheten
Sitter som en smäck!
Ända stället där det behövdes fixas lite för att dörren tog i
Mer fix och trix imorgon då vänds bilen så passar på att ta bättre bilder då