wulvan skrev:Karavan från GBG?? nån sugen på att styra upp?
xXGalXx skrev:Underkänd på regbes efterkontroll bokad på torsdag är det någon som har ett par strålkastare till subaru wrx 02 som man kan låna på torsdag?
SuddenRacing skrev:xXGalXx skrev:Underkänd på regbes efterkontroll bokad på torsdag är det någon som har ett par strålkastare till subaru wrx 02 som man kan låna på torsdag?fan va surt..vad klagade dom om ljusen ?
Stofer skrev:SuddenRacing skrev:xXGalXx skrev:Underkänd på regbes efterkontroll bokad på torsdag är det någon som har ett par strålkastare till subaru wrx 02 som man kan låna på torsdag?fan va surt..vad klagade dom om ljusen ?Riktade åt fel håll?
wulvan skrev:Vad sägs om 17:30 vid Ikeas parkering i Kållered? Med tanke på att det tar lite tid med sånt så är väl 2h en bra marginal? Bra eller Anus?
Busgrabb skrev:wulvan skrev:Vad sägs om 17:30 vid Ikeas parkering i Kållered? Med tanke på att det tar lite tid med sånt så är väl 2h en bra marginal? Bra eller Anus?Två timmar till Halmstad, ska du backa ner eller?
Clintan66 skrev:http://www.yr.no/sted/Sverige/Halland/Halmstad/
Clintan66 skrev:Busgrabb skrev:wulvan skrev:Vad sägs om 17:30 vid Ikeas parkering i Kållered? Med tanke på att det tar lite tid med sånt så är väl 2h en bra marginal? Bra eller Anus?Två timmar till Halmstad, ska du backa ner eller? ha ha +1. Sorry wulvan, men skratta bara när jag såg inlägget från Busgrabb.
MartyCentury skrev:Clintan66 skrev:Busgrabb skrev:Två timmar till Halmstad, ska du backa ner eller? ha ha +1. Sorry wulvan, men skratta bara när jag såg inlägget från Busgrabb.+1 tar väl inte mer än 40 min?
Clintan66 skrev:Busgrabb skrev:Två timmar till Halmstad, ska du backa ner eller? ha ha +1. Sorry wulvan, men skratta bara när jag såg inlägget från Busgrabb.
Busgrabb skrev:Två timmar till Halmstad, ska du backa ner eller?