Eftersnack Norrköping MoM #2 2/6 2012

Bliss187 Medlem 187
6 juni 2012 · 52 Inlägg

DirtyMike <Im All In> Jag kan tänka mig ingå/ställa upp i ett Crew

Senast redigerat av Bliss187 (6 juni 2012)

"No admittance without a garage pass"
Dirtymike
6 juni 2012 · 1 532 Inlägg

Bliss187 skrev:
DirtyMike <Im All In> Jag kan tänka mig ingå/ställa up i ett Crew

Det är bra.Jag vill inte ha nått ansvar eller nått utan va en vanlig knegare o göra som man blir tillsagd bara.

Jeep J20 (1978)
b-fuel
6 juni 2012 · 246 Inlägg

Dirtymike skrev:

Bliss187 skrev:
DirtyMike <Im All In> Jag kan tänka mig ingå/ställa up i ett Crew

Det är bra.Jag vill inte ha nått ansvar eller nått utan va en vanlig knegare o göra som man blir tillsagd bara.

du är inte rädd av dig dirty säg till om mer folk behövs

Dirtymike
6 juni 2012 · 1 532 Inlägg

b-fuel skrev:

Dirtymike skrev:

Bliss187 skrev:
DirtyMike <Im All In> Jag kan tänka mig ingå/ställa up i ett Crew

Det är bra.Jag vill inte ha nått ansvar eller nått utan va en vanlig knegare o göra som man blir tillsagd bara.

du är inte rädd av dig dirty säg till om mer folk behövs

Ju fler man är ju bättre blir träffarna ju mer ordning kan man få.

Man får inte va rädd hehe.

Jeep J20 (1978)
skön
6 juni 2012 · 89 Inlägg

Vem var det som hade den där gröna golf 4an med MDS logga på bakrutan och ett rejält sterobygge? Verkar lite småtuff och undrar var man kan se mer av den? smile

Oskar_ericson
6 juni 2012 · 25 Inlägg

SylvesterStallone skrev:

Trik skrev:
Jag gick personligen fram till dig och sa till dig. Men den attityd du hade  kommer man inte långt på heller!

SylvesterStallone skrev:
Jävlar man får passa sig så man inte får en dynga alltså !!!! RoflMao, kan lova dig att det var fler som uppskattade att det hände nått än dem som står med trasan och petar bort lite smuts ni fått då ni körde dit bilen , och var aldrig nära att köra på nån ?

Nee lägg av jag bad ju om ursäkt smile och det som jag tog bort härifrån var en såkallad "garaget Rape"  motsvarande Facerape tongue

Då var det nog mig du pratade med.. Men att man ska behöva säga till om en så uppenbar sak..
Jag tycker också det är fränt med trimmade bilar osv..'

Men man får välja sina tillfällen...

Tänk för fan!

Senast redigerat av Oskar_ericson (6 juni 2012)

Rallylappen
7 juni 2012 · 21 Inlägg

Som sagt så var de än trevlig träff, lite tråkigt väder dock.
Som ni säger så är de rätt tråkigt överhuvud taget att äns se på framhjulsbörn men måste nästan säga att idioterna i 7/940 bilarna som står och enhjular i 1-2min med bilar bakom. Är en större riskfaktor till stenskott/gummirest skador och tappad kontroll.

Sylvester lyckades ju precis som jag visste så fort jag la ögona på han. Att han skulle skapa hat.
Inte fränt nånstans med framhjuls släpp hur fort de än går, visst din bil är ser bra ut och låter rätt grymt men ändå tona ner på hur du kör bland folk och deras bilar.

Det kötthuvet som körde den silvriga mercan borde dock få mer stryk då han flertalet gånger faktiskt va nära på att bränna i trottoarkanten med sina okontrollerade sladdar.

Som dirtymike skrev, hur ful sin egen bil är så är de inte roligt att få den förstörd + att dåligt väder innebär att de ofta sitter folk i bilarna och värmer sig eller kille och tjej ligger och har de trvligt i baksätet typ smile då äre inte kul att smälla en sådan.

Förövrigt väldigt trevligt träff och hoppas på mera trevliga träffar runt om i landet smile

Senast redigerat av Rallylappen (7 juni 2012)

BMW 325i E36 "Black N Beautiful" (1994)
Volvo 240 "Härket" (1988)
MrFT
7 juni 2012 · 6 Inlägg

SylvesterStallone skrev:
Blev dina trosor våta då eller?

Hur gammal är du???? Skärp till dig och din attityd.

Volvo V50 "Blackline" (2007)
oskartheman
8 juni 2012 · 53 Inlägg

_Johannes skrev:

SylvesterStallone skrev:

FLindgren skrev:
Tufft å hota med stryk.. 15 år gammal.....?

haha aa tänkte det först gången det kom också , men tänkte att han var upprörd bara , men nu är det ju uppenbart - en riktig tuffing det där!

Är nog bäst o inte bråka med han. Om han kan spöa dig efter blivit påkörd så är det nog bäst så wink

Hahah, +1!

kapenkronk
13 juni 2012 · 61 Inlägg

Kommer med lite bilder! lite sent kanske men vad gör det! smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=36634

Senast redigerat av kapenkronk (13 juni 2012)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang