Volvo 945 LTT -96, allmänt småfix och förfining! :)
Min Volvo 945 LTT som ska fixas till och få en personlig touch :) Jag går i skolan så det finns inget överflöd av pengar så uppdateringarna kommer lite då och då :) Kommentera gärna och rösta gärna på bilen :) Addon och... Visa mer
Jag vet hur det känns med läxor . Ligger sjuk hemma och försöker plugga till 3 olika prov
Dom kommer se för små ut i annan färg så
Det är ju inte speciellt kul! Krya på dig! Vad för prov?
Teknikprov, Kemiprov och Fysikprov. Har inga problem med Teknik eller Fysik, men kemi... nej tack! Man väljer ju Teknikprogrammet för att slippa biologi och kemi! Jaja... bara att se glad ut och få ett betyg man kan vara nöjd med
Lycka till med bilen! Jag ligger och drömmer om förändringar på min
Jag vet hur det känns med läxor . Ligger sjuk hemma och försöker plugga till 3 olika prov
Dom kommer se för små ut i annan färg så
Det är ju inte speciellt kul! Krya på dig! Vad för prov?
Teknikprov, Kemiprov och Fysikprov. Har inga problem med Teknik eller Fysik, men kemi... nej tack! Man väljer ju Teknikprogrammet för att slippa biologi och kemi! Jaja... bara att se glad ut och få ett betyg man kan vara nöjd med
Lycka till med bilen! Jag ligger och drömmer om förändringar på min
Teknik går bra, även Fysik. Men som du säger, Kemi.... Det är inte kul för fem öre! Som tur är läser jag inte något av dom ämnena! Läser dock historia, natur, religion och samhäll -.-'
Tjofräs! Tanken var att jag skulle uppdaterat i helgen, men det blev inte så då vårat internet har krabbat ordentligt.. Sitter i skolan och skriver nu :p Men jag ska uppdatera så fort det bara går! Ringde till skroten och frågade efter en ny huvudbromscylinder.. 1300:- för en ny, så det blir en bättre begagnad som skulla funka Skulle få en sån för ett par hundra sa han Kollade även på Skruvat.se, dom vill ha 2889:- för en ny!
Är ledig nu från kl. 12 idag till fredag morgon så lär bli en del pillande med bilen nu under onsdag/torsdag
Fixade iordning vårat internet här hemma innan idag så nu kommer det många bilder! HÅLL TILL GODO!
Jag började det nya året med att byta bromsrör, blev snyggare än vad jag hade väntat mig Självklart blev det nya slangar fram oxå Ny Vs. Gammal.
Så blev det i hjulhuset
Kanske man skulle satsa på?
Systemet som sitter på, dock med en dämpare efter bakaxeln nu
Paket! Vad kan det vara?
Bromsljus och monteringsgodis från Vparts
Ena fästet till bromsljuset var sönder i vingen så fick limma dit en mutter Den skruven längst bort är bara till för att få en linje att följa så det blir samma rikning på dom
Skönt med hjälp av gammelgubben!
Fästet för avgasgummit till ljuddämparen
Mitteninfästningen Hemmabygga är grejer det!
Mer PAKET!
Innehållet
Så kommer placeringen av utblåset bli
Igår tröttnade jag på alla skruvarna vid kylaren och några andra, även några fästen och några slangklämmor.. Så jag tog fram den roterande stålborsten och började slipa
Före Vs. Efter
Så blev det
Inte jättefarliga men tråkiga ändå
Bättre!
Alla slangar osv var bortplockade och då såg det ut såhär
Denna var värst
Efteråt! Älskar min roterande stålborste
Blev bra!
La på klarlack så dom inte ska rosta/oxidera
Och till sist, en bild på bromsljuset på plats på vingen Fint med vitt glas istället för rött
Var även ute på skroten och hämtade en begagnad huvudbromscylinder idag, dock ingen bild på den Men den ska bytas snarast
Har även bokat BESIKTNING till bilen! 12 Mars 17:12 ska den in Bara att hoppas på att den går igenom med :p
Har följt din tråd sen du skapade den och alltid lika kul att läsa! Fint bygge du håller på med! Kolla gärna in min! Håller med på att göra den som jag vill ha den inför körkortet!
Har följt din tråd sen du skapade den och alltid lika kul att läsa! Fint bygge du håller på med! Kolla gärna in min! Håller med på att göra den som jag vill ha den inför körkortet!
Kul att du tycker det! Tackar! Det ska jag göra, kul att lägga en personlig touch på det hela
Jag har inte varit medlem här så länge, men har följt ditt projekt i smyg när jag inte var medlem Men nu skall detta helt klart följas! Riktigt fint blir de
- FriEND - BoyfriEND - GirlfriEND - BestfriEND - League of LegENDS
- Merca
Only Merca has no END