Nu är det riktigt kul att vara i garaget! Det är bara några plåtbitar kvar innan kupén är klar, och kan med lite tur vara klar för invändig lack i januari, februari beroende på hur kall vintern blir.
Lite nya tag på areon på främre delen av bilen nu samtidigt som golvet har lappats ihop.
Det blir bara övre delen av framdörrarna som kommer vara öppningsbara och nederdelen kommer ersättas med luftutsläpp från hjulhusen. Funderar just nu på om det ska byggas i aluminium eller glasfiber.
I och med att motorn sitter mycket längre bak kan jag flytta kylaren och intercoolern en bra bit bakåt också.
Här någonstans kan nog funka och det finns gott om utrymme för kanal för luften. Lite drygt en dm längre bak än innan.
Håller även på att skuggplanera inför kommande två versioner av bilen, den nästkommande handlar mest om att byta ut karossdelar mot komposit, men versionen efter det blir betydligt roligare.

Men det är ett bra tag kvar tills dess.
Varför gör jag då det nu när jag inte ens är klar med första versionen? För att jag ska kunna "nöja mig" med vissa enklare lösningar utan att irritera mig alltför mycket på det.