jaha, jag la upp en tråd om samåkning ifrån stäket vid 19. så vi är väl ett gäng som åker vi den tiden, blir jobbigt att ändra tid för så många.. men jobbigast för mig för jag slutar på jobbet kl 18 och de är på andra sidan stan från stäket
wama skrev:
Jading skrev:
om du åker från sthlm så är vi ett gäng som åker tsm. du är välkommen att haka på oss
wama skrev:
Ska vi samåka dit??
Jag tänke åka från STHLM redan vi 18 tiden. Då kan man välja vilken plats man vill stå på. Funkar det för er så hakar jag gärna på
jaha, jag la upp en tråd om samåkning ifrån stäket vid 19. så vi är väl ett gäng som åker vi den tiden, blir jobbigt att ändra tid för så många.. men jobbigast för mig för jag slutar på jobbet kl 18 och de är på andra sidan stan från stäket
wama skrev:
Jading skrev:
om du åker från sthlm så är vi ett gäng som åker tsm. du är välkommen att haka på oss
Jag tänke åka från STHLM redan vi 18 tiden. Då kan man välja vilken plats man vill stå på. Funkar det för er så hakar jag gärna på
Ja det blir nog enklare ifall en person anpassar sig istället
Jag kommer med . Kommer i min svarta 850 t5 med över 500 hk Hoppas man kan få racea mot en bil med mer än 200 hk denna gång ....
fast de är väl en TRÄFF å inte en uppsamling för race?
för är de det så stannar jag hemma.
Det är en träff , Dock brukar folk vilja leka efteråt så inte så kul o man vill ju ha mer action så därav hoppas ja nån vill köra lite efteråt trots allt 22 mil ToR
Kör själv streetracing... Skulle dock aldrig komma med racebilen, eller för den delen medverka i nåt kalleanka-race. Vi i västerås med omnejd har den lyckliga turen att få köra en cup om 6 deltävlingar lagligt! Ganska dumt att köra olagligt då?
Förstör inte träffen nu med massa dumheter där säger jag bara så inte det händer nån mer eller mindre olycka, och lek inte så mycket. Åk dit lugnt med era underbara fina byggen och låt sen det vara så. Gå runt o njut kika på allt fint och tänk inte ens tanken. Menar så onödigt förstöra för dessa själar som lägger ner massa tid på sina bilar och den här träffen. Det händer en olycka så lätt..........