Kan väl uppdatera lite åt er! Har hänt lite på sistone. Så som att jag fått hem coilovers, fälgarna skickas imorn och lite inpassning av dörrarna och solfilm är monterad!. Och sen har jag börja rengjort den invändigt och ska köpa färg så jag kan lacka diverse delar i inredningen. Allt över dekor listerna i bilen ska bli Svart, sen blir de alu-lister. Kommer se bra ut tror jag! Över till bilderna.
Ska rengöras lite till här ibak och får hem tyg impregnering nu i veckan. Sen plast och grejer skulle behövas lackas om. Skulle va kul att om kunde få tag i samma färg som orginal. ( någon som vet?? )
hel het
Det som är kvar är alla listerna runt rutorna som håller på att lackeras blank svarta. Ett par backspeglar ska beställas någon dag framöver. Taket ska plastidipas matt svart. Billigaste alternativet för mig. Farsan ska fixa ett par spacers till fälgarna så jag får ut dom!
BMW x5 fälgar, et45 har jag för mig att det är.. runt där iallafall och för att få dom att sitta fint lär man ha så breda spacers, kommer äta upp hjullagrena ganska hårt haha