SylvesterStallone skrev:
Kopplingen satt åt rätt håll ....

nu verkar jag ha fått det rätt på nått sätt ialf! nu behöver jag ha tips på att LUFTA kopplingen! försökt på alla sätt Går ta mig FAN INTE! hur gör ni när ni luftar era kopplingar?!! stått i typ 5 timmar försökt allt! HUR FAN GÖR MAN! bränner upp bilhelvetet snart! , skulle jag börjat att sätta i VR6 motorn i bilfan hade det REDAN varit klart!
Du får in luft. Antingen gör du fel vid luftning eller så är systemet läck nån stans. Du pumpar ju upp tryk med kopplingspedalen precis som med bromsarna när du ska lufta
Mvh
Daniel.
Ständigt pågående projektet som börjar gå mot sin fortsättning i rullande form