till alla fantaster och proffesorer på forumet,är det bara jag som ser väldigt mkt olja innanför sprängkåpan på gamla lådan ??? olja som kan ha hamnat på svänghjul tryckis etc som fått kopplingen o slira?????
till alla fantaster och proffesorer på forumet,är det bara jag som ser väldigt mkt olja innanför sprängkåpan på gamla lådan ??? olja som kan ha hamnat på svänghjul tryckis etc som fått kopplingen o slira?????
nejdå bosse jag öppnade gammla lådan och tittade kuggen var aj aj!
såg att jag också hade olja i kåpan till växelådan! Antar att packbox* är kass, men har inte märkt nått slirande
Senast redigerat av NoFantasy (21 november 2012)
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Jag följde ditt golf projekt så gott jag kunde då jag inte kunde se så mkt utav dina bilder, jag har även samma problem här, fast här ser jag ingen av bilderna du du lägger upp.. varför? ser riktigt bra ut iallafall vad jag kan säga om det du skriver!
Jag följde ditt golf projekt så gott jag kunde då jag inte kunde se så mkt utav dina bilder, jag har även samma problem här, fast här ser jag ingen av bilderna du du lägger upp.. varför? ser riktigt bra ut iallafall vad jag kan säga om det du skriver!
det verkar vara facebook som har totallt våldtagit mig dem har bytt dirrectory eller nått så filerna har nya namn och grejjer nu! , ska dock sätta mig och reposta alla kort i samma update snart för dem nya följarna !
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Såg att det va en massa snack om svetsdiff tidigare.. Jag anser att det är mkt på frestningar på diffen när man svänger, hjulen vill ju snurra olika fort då. Där har du störst belastning tror jag, rakt på går det prima ju.
Och angående svetsen i diffen, GÖR RENT ORDENTLIGT innan ni svetsar, ha bra med ampere och en lagom elektrod(MMA svets.) och försök att få bra genombränning då borde det hålla hyfsat Men har aldrig svetsat en diff och aldrig kört med det. så jag går BARA efter vad JAG TROR
Skulle jag svetsa en bakaxel skulle jag sikta på rörtråd, lättare än att köra pinne. Fast pinne är skitkul
okey. funka det bra för dig? för mig så ligger den och slår på axeln hela tiden... min är sänkt 1½ varv runt om.
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!