Okey då ville jag bara säga att jag är igång med saker och ting igen
styrstag bytt och handbroms spänd på bromsbackarna (skivor och klossar ska upgraderas tills nya motorn kommer i ni kan vara lugna!) bessen avklarad som sagt har inte fått tag i nått garage än men tog tag i mig själv och köpte en vinkel slip och gick igång! började med att plocka ut all inredning! sen igång med vinkelslipen dörrsidorna fixade
det var allt för idag ska även bort med draget och lite smått imorgon är det tänkt även kolla efter lexan eller plexi glas till rutorn , nån som har tips om vart man får tag i det billigt ?
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
ska du åka helt utan nån plåt eller balk där baksätet satt? det är ju en bärande del
Kommer bur , remember ?
Hmm varför ta bort de? om jag vart du hade jag ju svetsat igen alla hålen i hatthyllan istället.. kan ju vara ganska så jäkla gött å ha tanken avskiljt till kupen iallafall i ett sånt här bygge, och buren hamlar inte änns där som hyllan är om du bygger en "vanlig" fullbur utan den fästs ju i hjulhusen vanligtvis men men... fräckt me vr6
Lättat en del ja. Kul o se att du kommer någon stans. Vr6 motorn såg fin ut med..
Yes känns skönt att vara igång ! Idag är det tänkt att jag ska få på aga axeln också ! , även rycka lite asfalts mattor ANDRA LÄTTNINGS TIPS? Alla Ider är välkomna !! Mvh!
Ja det måste kännas skönt att det händer ngt med den. Fint o köra aga men jobbigt när det studsar runder.. Jag har inte så många tips på lättning. Jag e ju mer van o tynga ner min med ljud o sånt..