Funderar och funderar mycket nu, men kan inte riktigt bestämma mig.
Tvisten är om jag ska fixa till Nissan, sen eventuellt sälja och köpa mig en 740, en med fräscht underrede, rostskydda dessa delar. Och att man köper en med defekt motor, då lär man komma undan riktigt billigt.
Sen köper jag en Cheva v8 och stoppar ner, reggar denna med airride också, istället för att kapa fjädrarna.
Då blästrar/slipar jag även ner motorutrymmet och hela karossen, men v8an kommer vara i toppskick, högglanspolerad m.m, omgived av rost.
Allt kommer göras riktigt seriöst, och karossen kommer ju inte rosta bort direkt, bara man håller bärande delar och så i fräscht skick så är det inget problem.
Men sen vill jag inte heller skiljas ifrån Nissan min, också rolig bil, men lite vanligre än planen med 740in isåfall.
Har även kompisar/bröder som är insatta i cheva så den delen lär väl gå bra, eller om man köper en färdig 740 med v8 i som är reggad. Men behöver hjälp med tänkandet, vad tycker ni? ge gärna inspiration

Tänk er den här (min gamla) fast med v8 som mullrar på fint, sen på med mycket snyggare fälgar

![https://www1.garaget.org/gallery/images/172/171273/171273-6bf1b9eeb1761ec65f189b20bf1e43c1.jpg]()