2141
Sök

-- GOLDEN -- Volvo V70 -- World of showcars

GOLDEN - Roligt projekt ! World of showcars top team

Billjudgruppen.se
685 841 Visningar
Uppdaterades senast 22 februari 2020
288 Inlägg
23 oktober 2012
såg bilen på blocket. Hade jag haft 300k vet jag ju vad jag hade köpt iallafall big_smile otroligt fräsch

Billjudgruppen.se
787 Inlägg
23 oktober 2012
Trådstartare
munkenpetersen skrev:
såg bilen på blocket. Hade jag haft 300k vet jag ju vad jag hade köpt iallafall big_smile otroligt fräsch

Banken har massa pengar annars tongue men snart kapas den isär igen !

TurboDieselIntercooler ftw =)
90 Inlägg
23 oktober 2012
_BLOOD_ skrev:
munkenpetersen skrev:

+1 wink

Volvo 855 T5 2,5 Italiano =)

Billjudgruppen.se
787 Inlägg
23 oktober 2012
Trådstartare
Fått beställning på en V70II som ska byggas om smile Breddning, stötfångare, Luftfjädring o hela kittet.. så i vinter blir det o fixa till 2 nya V70 smile och ev Simons s60.

Båtmek
720 Inlägg
23 oktober 2012
_BLOOD_ skrev:
Fått beställning på en V70II som ska byggas om smile Breddning, stötfångare, Luftfjädring o hela kittet.. så i vinter blir det o fixa till 2 nya V70 smile och ev Simons s60.

Vad kul, verkligen ett tecken på att du gör ett bra jobb smile Hoppas att man får följa det bygget också wink

288 Inlägg
23 oktober 2012
_BLOOD_ skrev:
munkenpetersen skrev:

Klart att banken har pengar big_smile men tror inte banken vill låna ut dem pengarna till mig riktigt

Billjudgruppen.se
787 Inlägg
24 oktober 2012
Trådstartare
Vi ska få den bra smile skoj att bygga åt någon annan.

Söker Framstöt och kjolar till V70II !

Gå med i vår sida på Facebook: It's Fun Garage  smile

Billjudgruppen.se
787 Inlägg
26 oktober 2012
Trådstartare
Nu är en tråd uppe för vårt garage smile  Där kommer det upp vad som händer i garaget med alla bilar osv. vill du ha något gjort eller funderingar så är det platsen !

*It's Fun Garage*

Ska få in mer bilder på min bil här i helgen smile  planer o sånt skoj

US BLASTER!!!!!!!
187 Inlägg
28 oktober 2012
Bjurstroem skrev:
_BLOOD_ skrev:
munkenpetersen skrev:

+1 wink

+2 wink
Ps dra iväg ett mess för alla nummer har raderats. Har lite frågor angående min bil och din inredning smile

Billjudgruppen.se
787 Inlägg
1 november 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/40/39241/39241-d13650776b30ea6ca7811a90aa75ffd9.jpg
Tror ni om detta?  idéer ? förslag?

TurboDieselIntercooler ftw =)
90 Inlägg
BASS GLAD
1 382 Inlägg
1 november 2012
tror att de kommer rocka allså ... men vilken jättelåpda du måste ha till dessa 15" allså smile

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom

Billjudgruppen.se
787 Inlägg
1 november 2012
Trådstartare
Jo, kommer bygga om helt i bagaget, så det går att sänka ner lådan och få den bred. ska ju ha plats med tank och kompressor också så ja..  massa bygg o plastning blir det smile

Ska bli ganska stilrent, så hur jag ska få ihop det vet jag inte än men det visar sig

BASS GLAD
1 382 Inlägg
1 november 2012
_BLOOD_ skrev:
Jo, kommer bygga om helt i bagaget, så det går att sänka ner lådan och få den bred. ska ju ha plats med tank och kompressor också så ja..  massa bygg o plastning blir det smile

Ska bli ganska stilrent, så hur jag ska få ihop det vet jag inte än men det visar sig

jag vet ju hur storlåda man behöver för de ska spela högt smile med de sakerna hehehe

så här så ju en bekants skuff ute då han hade sin v50 och han hade bara 12"
http://www.garaget.org/?car=86464&image=1803202 big_smilebig_smile

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom

Billjudgruppen.se
787 Inlägg
1 november 2012
Trådstartare
Tog upp mycket den ja tongue
  men jag ska inte ha så stor, får spela lite mindra o bli snyggare.  men tvboden ska alt få räkna på något så det blir bra

BASS GLAD
1 382 Inlägg
2 november 2012
_BLOOD_ skrev:
Tog upp mycket den ja tongue
  men jag ska inte ha så stor, får spela lite mindra o bli snyggare.  men tvboden ska alt få räkna på något så det blir bra

nja han byggde ju förkunna spela så högt som möjligast allså...

så de bassarna vill ju ha affekt allså därför han har dessa stora han har smile han lira ju 152 + smile

de är högt lollol

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom

Billjudgruppen.se
787 Inlägg
2 november 2012
Trådstartare
Jo det förstår jag allt wink
Jag satsar på komma över 150db smile
Med Kicker och Hifonics kom jag på 142  nåt . nu ska det bli högre !!

BASS GLAD
1 382 Inlägg
2 november 2012
_BLOOD_ skrev:
Jo det förstår jag allt wink
Jag satsar på komma över 150db smile
Med Kicker och Hifonics kom jag på 142  nåt . nu ska det bli högre !!

De jag har i min bil med mina 4 st 10" har jag pressat upp i 147.7 db med olabbad låda smile
Då kör jag med sådan steg som du hade förut Hifonics Bxi6000d winkwink

blir intresant hur du ska få till de smile 

mvh p
Senast redigerat av birka76 (2 november 2012)

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom

Billjudgruppen.se
787 Inlägg
15 november 2012
Trådstartare
Vart på Tvboden idag och diskuterat nästa års ljud med Johannes, Verkar som vi skippar Orion, då det inte kommer säljas så mycket i Sverige med det framöver. Så vi satsar på Kicker.

vad vi kör på för högtalare bestämmer vi nästa vecka då han kollar upp med leverantören.

Lämnat Focal ljudet i butiken, så är nån sugen på det så kommer det säljas billigt och det är ju inte mycket använt.

Fick med mig 6.5" ringar så blir snart dags att bygga om dörrsidor

US BLASTER!!!!!!!
187 Inlägg
16 november 2012
_BLOOD_ skrev:
Vart på Tvboden idag och diskuterat nästa års ljud med Johannes, Verkar som vi skippar Orion, då det inte kommer säljas så mycket i Sverige med det framöver. Så vi satsar på Kicker.

vad vi kör på för högtalare bestämmer vi nästa vecka då han kollar upp med leverantören.

Lämnat Focal ljudet i butiken, så är nån sugen på det så kommer det säljas billigt och det är ju inte mycket använt.

Fick med mig 6.5" ringar så blir snart dags att bygga om dörrsidor

Nice!!
Hur många ska du ha i dörrarna fram och hur många bak? smile

Sök