Efter allt slit, pengar, spons och folk man har fått kontakt med så är det ett måste at vara på plats. Det kommer finnas fel, är jag klart medveten om så klagning kan man hålla för sig själv. Det ska göras om och bli bra i April!
Morsan har hjälpt mig klä dörrsidorna, första gången hon gör sådant. så jag är nöjd! Så har jag haft Joakim här och lagt på proffstoning
Ska vara stolt vad du/ ni har lyckats ostakomma med bilen. I sin helhet ser den riktigt grym ut, och visst som du säger vissa detaljer e kanske inte helt 100. Men det kommer ju alltid finnas nåt att förbättra jämt. Men kort grattis till en fet o grym Volvo V70 o lycka till i elmia. :-)
Följt från början tills nu i tystnad men stark jobbat att du/ni hunnit så mycket på så kort tid! Det ska du/ni ha cred för som jobbat med bilen! skitsamma om den inte funkar, bilen dyker ju ändå upp på elmia så man får kika på den!
Läst hela projekttråden nu och är mycket imponerad över din kunnighet och även smak, färgen är grym och fälgarna är ruskigt feta! Tycker det passade bra med grillen faktiskt, blev unikt och breddningen är mycket fin Det enda jag ogillar är dina utblås, hade passat bättre med några diskretare men det är bara vad jag tycker
Tittade på din bil på Elmia, den var riktigt snygg. Men om man ska klaga på nåt så var den lite ojämn i detaljarbetet, var lite glipor här och var mellan karossbitarna.
Hann inte ställa in dörrar, lacken blev kass och små grejer. Men är nöjd då jag gjort allt själv utan lackning och fått lite hjälp med slipning o spackling osådär men.
Det ska fixas nu innan bilen kommer ut iaf igen
Inte lätt att bygga perfekt bil på ett par månader när man jobbar 60 timmar i veckan och kör virke och sedan har eget företag på det.
Bilen e ett mästerverk,visst kanske små grejer som behöver fixas men säg den elmia bil som inte har det! Bara en sak att klaga på stänkskydden,vet att det stänker grus å skit men dom var förjävla fula...
Tycker du har gjort ett grymt jobb och som du säger : Du har jobb och fritid vid sidan om med... Och att den inte är ett 100% igt perfekt obj tycker jag inte gör nåt utan visar att alla kan om de vill och man kan få stå på Elmia ändå...
Tack Roligt att ni tror på detta bygget och ser förbi alla sämre saker nu. bara att kämpa på och göra lite bättre hela tiden. Nu går v70in och har kört lite riktigt go och allt fungerar bra.
Kollade in den ordentligt på elmia, den är sååå snygg, gillade den på vallåkra i sommras med men nu är den ännu bättre, du har gjort ett riktigt bra jobb på den.
Nu är bilen uppallad igen XD kjolar, fram och bakstöt avtagna och ska göras om. Ljudet är urtaget, dörrsidor ska göras om, ska ha i 2st 8" och 6.5" i framdörrar och 2st 6.5" i bakdörrar, sedan ska det kläs om. kommer bli fräckt.. Ja det ska bli ny grill också
Fick ny underdel av realcar, så hoppas detta blir bra. kommer bli lite större nu