Som jag vet nu och som jag borde hinna klart till är DHB i Danmark. 31 Maj sen är det Gatebil mantorp. Faktiskt inte kollat vad som finns mer än dom jag är inbjuden till.
hehe precis Nolare Gilla grillen som fan passa som fan me de andra matt svarta detaljerna på bilen så silver hör inte hemma på den bilen enligt min mening
Då körs det på lite till i garaget nu då. Frontläppen från realcar är nu förlängd, så blir att spackla jämn nu. sedan klossa bilen med 500 se så den blir jämn inför nya lacken
Nylackad igen så nu blir det att få ihop allt igen så får vi se vad ni tycker om nya utseendet Utökar ) Förhoppningsvis ska det bli trevligare att se på
Nu börjar den ju bli bra ! Utsidan är det mesta ihop på nu. men grillen ska göras om och mattsvarta som är kvar blir silver.
Körde en sväng på Trollhätte crusingen på natten, hade precis fått ihop så det gick att köra. så var lite spännande o se hur det gick. men allt funka fint och väldigt go o köra. Man får sig endel blickar och tummen upp väldigt skoj !
Nu är den i garaget igen och klätt baslådan, monterat stegen, dörrsidorna är klara att börja malla inför nya klädseln. och lådan ska på plats och kablar ska dras i veckan.
läst igenom hela tråden nu, kan inte bli något annat än imponerad!! sjukt stor credit ska du ha för att ha ork till allt detta, tryckt på prem.knappen o hoppas på ännu mera magi i fortsättningen MVH
läst igenom hela tråden nu, kan inte bli något annat än imponerad!! sjukt stor credit ska du ha för att ha ork till allt detta, tryckt på prem.knappen o hoppas på ännu mera magi i fortsättningen MVH
Idag har det börjats dra kablar och funderar på hur dom andra stegen ska sitta. börja montera basar m,m Dörrsidorna hjälper en granne mig med nu som vi ska limma sedan när hon har fått till formen. Lägger upp mer i morgon, när man ser större skillnad