Kommer inte bli några jättestora förändringar, men lite småsaker som gör att den inte ser ut som alla andra V70. Lite av en idé är att det som ändras i utseende väg är antingen "originalstyling" eller någon som... Visa mer
Kollade lite hur du satte in din auxadapter, fy fan vilket pill ! Men man måste kanske gå den vägen eftersom du har växlaren där bak? Hade för mig att det bara räckte med att lossa stereon fram och sätta den i cd-växlaruttaget? Men kör man som du så kanske man kan använda både AUX och cd-växlarn? Eftersom jag inte har ngn cd-växlare i min så slapp jag det problemet du hade med att dra en lång jävla sladd genom halva bilen
MVH
Jag är så smart så jag får smarta människor att känna sig utvecklingsstörda
Så, om man har den inbyggda växlaren, den som sitter i HU'n, finns det ändå cd växlar utgång bak och funkar det att använda både växlaren och en aux adapter då, eller stör dom ut varandra? Har ingen växlare själv... bara nyfiken.
Så, om man har den inbyggda växlaren, den som sitter i HU'n, finns det ändå cd växlar utgång bak och funkar det att använda både växlaren och en aux adapter då, eller stör dom ut varandra? Har ingen växlare själv... bara nyfiken.
Faktiskt ingen aning men vet nog han som säljer dom, men kan tänka mig att det inte funkar då stereon tror att AUX-adaptern är en cd-växlare.
Faktiskt ingen aning men vet nog han som säljer dom, men kan tänka mig att det inte funkar då stereon tror att AUX-adaptern är en cd-växlare.
Ja precis, lite så jag tänkte med, att det lirar dåligt ihopa..
och belysningen i knappen för att fälla in backspeglarna...
Bromsljus-lampan byttes innan idag, plockade bort knappen för en stund sen
Den lille lampan, har läst att man kan byta bara lampan, men kan fasen inte få bort den från sockeln. Få se om jag får bort den, annars får jag helt enkelt köpa en på Volvo med sockel
Tror även att jag kommit fram till hur jag vill ha min bakspoiler, men säger inte mer än så.
Ett tips att fästa läppen är att sätta smältlim på de små "hakarna" eller borra ett litet hål i dem o sätta små skruvar som spärrar. Ang passformen så e alla jag har sett så runt dimljusen, det syns dock inte så mycket när läppen sitter på bilen:-)
Ett tips att fästa läppen är att sätta smältlim på de små "hakarna" eller borra ett litet hål i dem o sätta små skruvar som spärrar. Ang passformen så e alla jag har sett så runt dimljusen, det syns dock inte så mycket när läppen sitter på bilen:-)
Har funderat på skruvar, men lim kanske inte är så dumt. Jo, jag har tittat extra mycket på andras läppar nu och sett att det är lite glipa, men här var det JÄTTE mycket Ska iaf få en ny som jag hoppas kommer snart, och som då förhoppningsvis har bättre passform
Har funderat på skruvar, men lim kanske inte är så dumt. Jo, jag har tittat extra mycket på andras läppar nu och sett att det är lite glipa, men här var det JÄTTE mycket Ska iaf få en ny som jag hoppas kommer snart, och som då förhoppningsvis har bättre passform
De görs i en form så jag tror inte att det ändras något, har haft min på två olika fronter och hör o häpna så skiljer det faktiskt på fronterna från Volvo!! Min sitter med smältlim nu samt att jag kört en skruv till dimljuskonsolen vilket gör att de kommer fram lite:-)
De görs i en form så jag tror inte att det ändras något, har haft min på två olika fronter och hör o häpna så skiljer det faktiskt på fronterna från Volvo!! Min sitter med smältlim nu samt att jag kört en skruv till dimljuskonsolen vilket gör att de kommer fram lite:-)
Vparts skulle iaf skicka tillbaka alla fronter de hade i lager och få nya då dessa hade kapats förmycket, sa de. Hoppas att de talar sanning står iaf i deras sedan dagen jag klagade att de inte har några läppar i lager. Original läppen sitter ju super slimmad.