Kommer inte bli några jättestora förändringar, men lite småsaker som gör att den inte ser ut som alla andra V70. Lite av en idé är att det som ändras i utseende väg är antingen "originalstyling" eller någon som... Visa mer
Har letat en del efter summum-lister, mailat skrotar etc, men utan framgång. Men nu i veckan såg jag dem när jag kollade under alla kategorier på blocket. Så behövde bara åka 2,5 mil för att hämta dem Så ska ta och lacka om dem då de är Ocean race blå nu.
( Kromet är dock inte alu utan samma plast (PE+ABS) som grillen )
Najs, jag orkade själv inte leta så jag köpte på Volvo
Ja de är ju inte jättelätta att hitta Var lite för snål för att köpa nya, inte tillräckligt viktiga för det ^^ Känns rätt gött att hitta dem av en tillfällighet
Monterade summumlisterna här i veckan Lacken blev faktiskt över förväntan. Men kanske lämnar in dem på lack när "addon"-läppen ska lackas ( när den väl kommer )
Har idag skruvat bort dimljusen för att polera dem.
Nä de är inte lätta att hitta, känner att jag hade sjuk tur som hittade dem och bara behövde köra 2,5 mil Har ju sett att det suttit på en del bilar på bildelsbasen, men det är väl alltid någon som tar dem innan de kommer ut på försäljning
Har nu iaf snyggat till mina dimljus
Före ( ingen upphetsande syn )
Efter, inte långt ifrån nyskick
Jag slipade först med 800 papper tort, sen vattenslipade med 1200 och 2000, sen polerade jag med autosol sen rubbing och till sist polish. Ska ge mig på de vanliga lyktorna med, men tror inte att jag behöver köra med 800 på dem, de har inte så grova stenskott, men får se när jag ge mig på det