Inför: BMC's Avslutningsträff 29/9, Karlskrona

Sketstopp24v STREETRACER
4 augusti 2012 · 892 Inlägg

Välkomna till den sista träffen för året som vi arrangerar smile

Det kommer säljas kååv mä brö som vanligt.

Det kommer finnas ett finbilsområde. Anmäl er i god tid!

Plats: Arena rosenholm, Karlskrona
Tid: 18:00

Ta det lugnt med nedskräpning o alkoholen smile

Kom med ett glatt humör, ta med era vänner till en jäkligt ball avslutningsträff med oss i Blekinge Midnight Club.


Mvh BMC CREW

Senast redigerat av Sketstopp24v (26 september 2012)

Bmc Crew
Sketstopp24v STREETRACER
26 september 2012 · 892 Inlägg

Hoppas på fint väder i helgen:) 545st har tackat Ja på facebook i nuläget smile

Bmc Crew
Raquex
26 september 2012 ·

Får bli en runda ner dit. Får passa på när det är sista träffen för året. Ska försöka få med mig en till och förhoppningsvis så kör han sin bil också smile

Sketstopp24v STREETRACER
26 september 2012 · 892 Inlägg

Det går samkörning från Kalmar vid 17:00 vid Rasta

Bmc Crew
Raquex
26 september 2012 ·

Får tacka så mycket för den informationen! Då kör jag dit först! Trevligt att köra ner tillsammans smile
Synd att man inte har en snyggare bil. Känns ibland som att man inte riktigt passar in då bilen inte har "det där extra" utseendet som man förknippar med bilar på en bilträff tongue Men har börjat inse mer och mer att det inte har nån större betydelse. En bilträff är ju en träff med bilar tongue

Senast redigerat av Raquex (26 september 2012)

Sketstopp24v STREETRACER
28 september 2012 · 892 Inlägg

Ja, precis smile Alla är välkomna smile

Bmc Crew
Raquex
28 september 2012 ·

Får troligtvis med mig en till från Nybro och ska försöka övertala honom att han tar sin bil ner smile Ju fler bilar desto bättre tycker jag smile

Han har inte haft bilen så länge och det är lite rostprickar längst trösklarna som behövs fixas, så han är tveksam på om han nyter visa upp den på en bilträff tongue Men har försökt förklara för honom att det finns alltid nån bil som är värre tongue

Hur som helst så ska det iaf bli trevligt. Lite irriterad på mig själv att jag inte har bättre koll på när det är bilträffar. Har ju bara vart på 2st i år..

Nån gissning på hur många det kan tänkas komma?

Sketstopp24v STREETRACER
28 september 2012 · 892 Inlägg

Beräknas väl bli ca 3-400 fordon och 6-700 besökare iaf. Premiären o avslutningen brukar bjuda på ett jäkla hålligång smile

Bmc Crew
Tubbex
29 september 2012 · 1 517 Inlägg

Kommer upp och hälsar på er, Hoppas på torrt väder bara :smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Sketstopp24v STREETRACER
29 september 2012 · 892 Inlägg

Härligt Tubbex smile Ja, just nu så är det molnigt och det har duggat lite... Men inget oroväckande. Det är höst så man får ta det för vad det blir smile

Bmc Crew
Raquex
29 september 2012 ·

Ser man tydligt vart "finparkeringen" och "fulparkeringen" är?
Jag kommer att åka med gänget från Kalmar ner till Kallekrona, men måste hem och hjälpa mamma med en grej först innan jag kör ut dit. Vilken infart är det som gäller? Den framför Arenan eller ska man köra den långa rundan bakom Arenan?

Bara så man inte köra fel när man kommer bort tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang