antar att du använder långkloss när du slipar spacklet? annars är det bara drömma att få det där rakt. men w123 lang är ju nått man skulle vilja ha ståendes på gården, följer
självklart använder jag lång kloss annars blir det ju aldrig rakt;) trevligt med en följare!
Kul att du gör i ordning en lång! Har själv en långmerca med 300d och stt-kit ståendes i logen! Kommer att följa detta och hoppas man får lite inspiration att sätta igång och göra det sista på min! (inredningen kvar att fixa)
ska skrota en w210 jag har, och har grått skinn i den, vad tror ni om att sätta grått skinn från en 210 i den här? får ringa farmor och be hon sy om mitten säterna till grå skinn!!, berätta vad ni tycker, eller om jag ska köra på blå tyginredning
ursäkta dålig uppdatering, men igår lacka jag om skärmarna och huven gul/grön, mest för att testa, men färgen är riktigt läcker, tankar om kring det?, bild kommer!
Update: nu har jag provat börja lägga litegrann. men blev inte riktigt nöjd, så blir att göra om det ikväll. tänkte att jag knäpper en bild på det jag hinner ikväll och lägger upp för dom som vill se..