haha ja, men isbill och isbill. Kan ju inte direkt kalla det för rally för finns ju ingen vagnsbok på den, och busbil låter löjligt. så bygger man i "isbils" klassen så finns det inga regler man ska följa!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
har beställt en ny mobil nu, En sån där sony xperia, med färgskärm och grejjer! har bytt upp mej några år jaa för min nokia 2330 har börjat säga upp sig
Du skulel haft samsung galaxy xcover istället. Gorillaglas display och vattentät. klarar 1 meters djup i en timme, och så har den en riktigt bra ficklampa som man lätt tänder med en knapp på utsidan.
Perfekt telefon att ha i garaget. Blir den smutsig av olja lr liknande så brukar jag bara diska den:)
Du skulel haft samsung galaxy xcover istället. Gorillaglas display och vattentät. klarar 1 meters djup i en timme, och så har den en riktigt bra ficklampa som man lätt tänder med en knapp på utsidan.
Perfekt telefon att ha i garaget. Blir den smutsig av olja lr liknande så brukar jag bara diska den:)
Men grabbar, är de inte lite fel ställe att diskutera telefoner å berättat att du köpt en ny telefon idag? Finns blogg.. Men när ändå galaxy xcover kom upp på tal, så kan ja säga att displayen är väldigt enkelt att ha sönder och den laggar väldigt mycke har haft en i ett år, fick en ny på försäkringen efter ett halvår
Men grabbar, är de inte lite fel ställe att diskutera telefoner å berättat att du köpt en ny telefon idag? Finns blogg.. Men när ändå galaxy xcover kom upp på tal, så kan ja säga att displayen är väldigt enkelt att ha sönder och den laggar väldigt mycke har haft en i ett år, fick en ny på försäkringen efter ett halvår
Jag har också haft min i ett år nu, och fick också en ny på försäkringen för att jag lyckats knäcka displayen dock tycker jag att den hållt riktigt bra! var ett fall ifrån 1,5 meter på en bult som låg på betonggolvet i garaget som lyckades knäcka displayen:) Så jag anser att den håller riktigt bra.
Sen så är det ju inte den bästa hårdvaran i den helt klart, det är enklare grejer, men den kostar ju en tredjedel eller hälften av vad en iphone eller galaxy S2/3 gör så klart man inte får den snabbaste telefonen. Fungerar ju dock utan problem att surfa osv med tycker jag och så farligt laggar den inte?
Men ficklampan är ju oslagbart bra eller vad tyckte du? sjukt användbar när man mekar eller bara letar efter ngt osv:)
Vad händer på fronten då? Jo, har rotat fram min ic jag köpte till den andra bilen och satte på den gamla. Såg så illa ut med den där ekl kylarn som är svart och typ klen prostata pissgul! Provmonterat och gjort ett nytt fäste till kylarn längst ner
osäker på turboval! men blir nog det lilla fanskapet!
Har inte blivit så mycket uppdts här på sistonde! Väntar på delar till motorn och under tiden kan man ju igentligen börja på karossen, jo jag vet men vill så gärna ha en bil att åka med nu när vi har fått så jäkligt med snö! Så hååller på och sätter turbo på den gamla lekbilen, så blir endel uppdt där ifall du är intresserad!
Länk finns på min profil, Står där på andra länken uppifrån
fan vilken bra passform,är de den som e bygg som original ic?
Köpte den som original! Stog och tittade på dom konstiga böjjarna innan jag beställde och tänkte på att fan kör man mittenanslutning och har tur så kan de bli snyggt! Sett att dom flesta kör med toppanslutningar!
Tar med mig kameran idag när jag far tillbaka till verkstan och tar några bilder! har inte hänt nått stort! Håller för det mesta på med slipning av spackell! inte alls roligt, Hela skuffen är repig och prickig tex, och då ska vi inte prata om övriga ytor på bilen!
Har även tagit ur skufflåset och svetsat igen med en bit plåt! så det blir att köpa såna där skufflås med fjädrar istället!
Dels för att dom skaver på lacken så de blir rost, och för att de ser fränt ut! nedå, men verkar fränt hehe