Nahe kanske dax att skriva vad som händer här nu ? 
Det är inte jätte mycket gjort tar mycket tid nu när man börjat på praktiken och är på lackverkstad 7-16, 5 dagar i veckan..
Iaf lite har man ändå fått gjort
Har bytt ut högtalarna i bakdörrarna mot ett par MDS jag hade liggande.. konstigt alla säger att det är 4 tummare där bak men de satt 5,25 på min.. vilket va positivt dock!

Har även köpt hem ett Hertz 2 vägs kitsystem med en 6,5 tums midbass som jag håller på att modda in i framdörrarna är lite jobb att dra kablarna dit..
Köpte även ett 4-kanals steg från Zachry till att driva kittet och även mina 6x9
Beställde dessutom igår ett Mono block som skall mata basarna.. blev ett Audison SRD1 lär bli helt ok!
Dessutom lämnade jag iväg bilen idag till en som skulle riva ner tråget ur henne och fixa allt där
så troligtvis är bilen klar på torsdag kanske fredag så blir de att hämta den sen ut och rasta henne lite när man vet att motorn är i topp form!

Har dock dåligt med bilder så det kommer lite bilder när jag fått hem bilen och byggt vidare med kitsystemet, och även fixat klart basarna... har bestämt mig att dra strömmen till stegen i helgen sen koppla in allt så blir de kanske en liten film om hur ljudet blivit

Allt för idag! Peace out!