Står väldigt still nu.. bokstavligen.. bilen har inte körts på snart 2 veckor..
Började lite små kul när man körde hem.. bilen hosta till och va sen tvärdöd på motorväg...
Iaf.. den startar när den är kall, så jag gissar på antingen vevaxelgivaren eller tändkassetten...
Får troligtvis hem en begagnad tändkassett imorgon att testa med. och får hoppas att det är den..
Står för övrigt still pga man är utan pengar..
Tråkigt att höra att det ska strula för dig, särskilt när det är lite ont om pengar. Hoppas det är nåt enkelt, som tändkasetten.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Har man tråkigt så kan man trots allt foliera mobilens skal...
Haha..hade ju kunnat foilerat nåt på bilen i stället..?
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Har man tråkigt så kan man trots allt foliera mobilens skal...
Haha..hade ju kunnat foilerat nåt på bilen i stället..?
Haha så trött på den just nu.. skall beställa en begagnad tändkassett och hoppas att min fungerar efter det...
+ har inget kvar att foliera riktigt
Ah okej. Hoppas det är nåt så enkelt som strular, så det inte är nåt annat. Men tändkassetterna är ju annars en klassiker, om jag förstått det rätt?
Haha så trött på den just nu.. skall beställa en begagnad tändkassett och hoppas att min fungerar efter det...
+ har inget kvar att foliera riktigt
Ah okej. Hoppas det är nåt så enkelt som strular, så det inte är nåt annat. Men tändkassetterna är ju annars en klassiker, om jag förstått det rätt?
Ja dem är ju det.. snackat med en polare som jobbar lite med saab.. han sa till 99.9% är det den..
Då är det nog den.
Hoppas hämta den på posten imorgon.. kanske redan idag om man har tur
Yey! Nu ska du nog se att han kommer hoppa igång!
Bara att hoppas på det bästa nu då, och att det inte kommer något nytt problem på ett tag.
Fasiken vad skönt! Hoppas du slipper fler problem nu.
Jo man kan ju bara hoppas...
Håller den hela sommaren och man får jobb så snurrar planerna runt att sälja.. eller behålla och kanske hitta nån bättre beg Aero turbo och höja laddet och ge stallet runt 60-70 pållar till..
Har ändå planer på ny bil i sommar ändå som projekt bil