La ju upp listan där igår som jag skrev i tidigare kommentar
ahaaa såg inte den , haha, nämen bra att det som jag sa redan var ifyllt , kom på att du kanske skulle kunna sätta på ett glasfiber scoop på huven jag tror den hade passat i det, annars har du redan tänkt på det mästa jag tänkt på , sedan skulle jag vilja lägga ett finger i val av färg svart eller volvos laser blå
ahaaa såg inte den , haha, nämen bra att det som jag sa redan var ifyllt , kom på att du kanske skulle kunna sätta på ett glasfiber scoop på huven jag tror den hade passat i det, annars har du redan tänkt på det mästa jag tänkt på , sedan skulle jag vilja lägga ett finger i val av färg svart eller volvos laser blå
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Fick sms från Speedparts idag om att mina saker är påväg
La även beställning på min stereo.
Bashögtalarna väntar jag liite med.
Var även och lyfte på huven och hittade lite roliga saker så det är flera saker som kommer få en poleringsdos
Och sen för min egen del så var jag på sjukhuset och plockade stygn idag.. och även bort med gipset. men har stödskena...
Tränar armen nästan en gång i timmen... Har haft den i 90 grader i över 1 månad... kan inte böja den mindre än kanske 85 grader och kan inte ta den rak heller...
Livet är inte alltid så roligt.. men 4-5 veckor till sen är armen helt läkt...
Det som inte dödar, det härdar, hehe. Blir trevligt med lite nya grejer också. Se det som en morot till att bli bättre.
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Trevligt. Antar du längtar tills du har båda armarna funktionerande? Hehe.