Inför: Linköpingsträffen #6 29/9 -12 Säsongsavslutning!

Kalle_K
30 september 2012 · 9 Inlägg

Ligger lite bilder från kvällen i mitt album lägger upp fler när jag kommer hem

Ford Focus St 250 "Den skrikande mandarinen" (2015)
R_Dahlin Volvo galen R freak ;D
30 september 2012 · 334 Inlägg

Jävla idioter till snutar som enbart förstör och ska ta till övervåld hmm ja det är skamligt äckel snutar!!!!

Guuran
30 september 2012 · 88 Inlägg

DandanRacing skrev:
Pratade lite med föraren när han hade kommit tillbaka, enligt honom gick polisen ut framför hans bil så han fick tvärnita och drämde batongen i motorhuven, bad honom gå ur bilen och han han lägga ur växel och dra handbromsen innan dörren slets upp sen hörde jag inte riktigt men något om knytnäve och övervåld..
Så alla ni som fick det på film måste se till att de kommer till föraren!

Samma polis sprang efter en grön bil (tror det var en golf) på väg ut och försökte dra till den med batongen men han tryckte på gasen och han undan...

//Andreas

Polisen drog näven i en grön Focus rs med kolfiber huv har jag för mig.

// Guuran

R_Dahlin Volvo galen R freak ;D
30 september 2012 · 334 Inlägg

Guuran skrev:

DandanRacing skrev:
Pratade lite med föraren när han hade kommit tillbaka, enligt honom gick polisen ut framför hans bil så han fick tvärnita och drämde batongen i motorhuven, bad honom gå ur bilen och han han lägga ur växel och dra handbromsen innan dörren slets upp sen hörde jag inte riktigt men något om knytnäve och övervåld..
Så alla ni som fick det på film måste se till att de kommer till föraren!

Samma polis sprang efter en grön bil (tror det var en golf) på väg ut och försökte dra till den med batongen men han tryckte på gasen och han undan...

//Andreas

Polisen drog näven i en grön Focus rs med kolfiber huv har jag för mig.

// Guuran

WTF hoppas du skämtar fyfan men bara rykten e vad?? Asså hade snuten gjort så mot min bil e om jag hade sett det dära så hade inte jag hållt käften hade fan fått psykbrytet snutjävel asså dom bara förstör för oss som har ett starkt bilintresse

Guuran
30 september 2012 · 88 Inlägg

Turbo_Krille87 skrev:

Guuran skrev:

DandanRacing skrev:
Pratade lite med föraren när han hade kommit tillbaka, enligt honom gick polisen ut framför hans bil så han fick tvärnita och drämde batongen i motorhuven, bad honom gå ur bilen och han han lägga ur växel och dra handbromsen innan dörren slets upp sen hörde jag inte riktigt men något om knytnäve och övervåld..
Så alla ni som fick det på film måste se till att de kommer till föraren!

Samma polis sprang efter en grön bil (tror det var en golf) på väg ut och försökte dra till den med batongen men han tryckte på gasen och han undan...

//Andreas

Polisen drog näven i en grön Focus rs med kolfiber huv har jag för mig.

// Guuran

WTF hoppas du skämtar fyfan men bara rykten e vad?? Asså hade snuten gjort så mot min bil e om jag hade sett det dära så hade inte jag hållt käften hade fan fått psykbrytet snutjävel asså dom bara förstör för oss som har ett starkt bilintresse

Stog med ett gäng och prata så kommer en RS och "varva" lite och snuten springer ut och drar näven i sidan sedan springer han efter med dragen batong men bilen kom så klart undan. När snuten sedan är påväg tillbaka kommer grabben i den vita Opel:n ( tror ja det va ) som med varva lite och snuten springer ut framför och drar batongen i huven och sedan slet upp dörren i slet ut honom. Stog ca 10 meter där ifrån.

R_Dahlin Volvo galen R freak ;D
30 september 2012 · 334 Inlägg

Guuran skrev:

Turbo_Krille87 skrev:

Guuran skrev:

Polisen drog näven i en grön Focus rs med kolfiber huv har jag för mig.

// Guuran

WTF hoppas du skämtar fyfan men bara rykten e vad?? Asså hade snuten gjort så mot min bil e om jag hade sett det dära så hade inte jag hållt käften hade fan fått psykbrytet snutjävel asså dom bara förstör för oss som har ett starkt bilintresse

Stog med ett gäng och prata så kommer en RS och "varva" lite och snuten springer ut och drar näven i sidan sedan springer han efter med dragen batong men bilen kom så klart undan. När snuten sedan är påväg tillbaka kommer grabben i den vita Opel:n ( tror ja det va ) som med varva lite och snuten springer ut framför och drar batongen i huven och sedan slet upp dörren i slet ut honom. Stog ca 10 meter där ifrån.

Asså va äre för jävla snutar vi har här i sverige borde fan gå ut i pressen med detta hur dom behandlar bilister ta dom kriminella ist för att sabba för oss

StreetKnightCrew
30 september 2012 · 26 Inlägg

Att smutskasta polisen här på G.org är helt poänglöst, de befann sig på träffen eftersom folk beter sig illa och kör som om det vore på bana bland folk!

Polisen i fråga höll på att bli påkörd och agerade där efter, han tillkallade även förstärkning eftersom det var fler som gasade så att folk håller på att bli påkörda.

Vi som är intresserade av bilar borde väl klara av att riskbedöma en situation på en parkering fullt med folk som inte har något alls att sätta emot en bil som kommer farande? Först och främst borde vi ge varandra en känga när vi inte kan bete oss som normalt folk, SEN kan vi diskutera vad polisen gör och inte gör..

Nedskräpning och idiot-körning på parkeringen är bara dumt och respektlöst. Förstår vi själva inte det så kommer inte åtminstone inte vi i SKC fortsätta arrangera dessa träffar.. Ibland känns det som många inte förstår att vi gör det här för att vi bilintresserade ska ha någonstans att träffas och umgås.

Snälla respektera att det inte är en folkracebana eller en festtillställning. Bilträffar är ingen plats för varken svineri, idiotkörning eller alkohol!

mogg3 "Daily Driven"
30 september 2012 · 295 Inlägg

Inget roligt när det blir såhär ;/ Vi stack hem ganska tidigt vi hade ju några mil att åka smile

Din stylingbutik på nätet.
www.stanceit.se
R_Dahlin Volvo galen R freak ;D
30 september 2012 · 334 Inlägg

StreetKnightCrew skrev:
Att smutskasta polisen här på G.org är helt poänglöst, de befann sig på träffen eftersom folk beter sig illa och kör som om det vore på bana bland folk!

Polisen i fråga höll på att bli påkörd och agerade där efter, han tillkallade även förstärkning eftersom det var fler som gasade så att folk håller på att bli påkörda.

Vi som är intresserade av bilar borde väl klara av att riskbedöma en situation på en parkering fullt med folk som inte har något alls att sätta emot en bil som kommer farande? Först och främst borde vi ge varandra en känga när vi inte kan bete oss som normalt folk, SEN kan vi diskutera vad polisen gör och inte gör..

Nedskräpning och idiot-körning på parkeringen är bara dumt och respektlöst. Förstår vi själva inte det så kommer inte åtminstone inte vi i SKC fortsätta arrangera dessa träffar.. Ibland känns det som många inte förstår att vi gör det här för att vi bilintresserade ska ha någonstans att träffas och umgås.

Snälla respektera att det inte är en folkracebana eller en festtillställning. Bilträffar är ingen plats för varken svineri, idiotkörning eller alkohol!

Visst kan hålla med dig om det oxså...

Accelsson
30 september 2012 · 240 Inlägg

Varför envisas folk med att åka och sladda bland bilar och folk? Jag höll själv på att bli påkörd och bilen jag köpte i veckan var bara 4-5 meter ifrån ett halvt okontrollerat idiot-ställ.

I såna fall önskar jag att polisen kommit in tidigare och hållit folk lite lugna...

Street Knight
BMW 320d (2011)
R_Dahlin Volvo galen R freak ;D
30 september 2012 · 334 Inlägg

Accelsson skrev:
Varför envisas folk med att åka och sladda bland bilar och folk? Jag höll själv på att bli påkörd och bilen jag köpte i veckan var bara 4-5 meter ifrån ett halvt okontrollerat idiot-ställ.

I såna fall önskar jag att polisen kommit in tidigare och hållit folk lite lugna...

Håller med finns gott om dom tyvärr som inte har kontroll på sina bilar som tror att dom har det

Accelsson
30 september 2012 · 240 Inlägg

Turbo_Krille87 skrev:

Accelsson skrev:
Varför envisas folk med att åka och sladda bland bilar och folk? Jag höll själv på att bli påkörd och bilen jag köpte i veckan var bara 4-5 meter ifrån ett halvt okontrollerat idiot-ställ.

I såna fall önskar jag att polisen kommit in tidigare och hållit folk lite lugna...

Håller med finns gott om dom tyvärr som inte har kontroll på sina bilar som tror att dom har det

Den här och förra träffen var groteska med folk som kör som stollar, det är så tråkigt när folk vägrar acceptera att det är en bilträff och inget annat!

Nedskräpningen ikväll var hyfsat okej ändå men det är en del kompisgäng som ska utmärka sig med att kasta sin skit omkring sig.

Street Knight
BMW 320d (2011)
Addz
30 september 2012 · 53 Inlägg

Klart man får tänka lite längre än å gasa på bland folk men i det fallet då en person blev utdragen å ner tryckt i marken av en polis verkar det inte redigt stämma att den här polisen skulle varit nära å bli påkörd.. Men men det löser sig väl..

Senast redigerat av Addz (30 september 2012)

Chaoticc
30 september 2012 · 78 Inlägg

Borde väll finnas lite film på dessa händelser kan tänkas ?

Nissan 300ZX "Fairlady" (1991)
Volvo 240 GL "Volvo 240 B5204T" (1987)
Nissan Skyline R33 GT-S M-Spec "7Sins Edition" (1998)
Addz
30 september 2012 · 53 Inlägg

får väll hoppas det

Emiiilz
30 september 2012 · 908 Inlägg

Jag o en kompis var där kl 6 smile stog en epa där, drog en lakrits o bestämde oss för att åka hem istället! hur mycket folk blev det där egentligen sen när det väl drog igång? smile

Nissan Skyline R33 GTST "Tiger" (1994)
Dirtymike
30 september 2012 · 1 532 Inlägg

Kom endel bilar.
Var några st som inte behöver komma nästa år.
Det är bra att polisen kommer men börja slå på bilar vare sig dom håller på o dummar sig eller inte är fan inte okej.
Gilla tjejen som trodde hon var tuff o skulle blocka polisbussen men fick backspegeln i huvet........ ser du det här så grattis till månadens dummaste.
Ni arrangörer gör ett bra jobb tycker jag o fortsätt me det.
Bli tuffare mot blöjraggare o drägg.

Vi får hoppas på ett bättre 2013.

Senast redigerat av Dirtymike (30 september 2012)

Jeep J20 (1978)
WFredrik
30 september 2012 · 5 Inlägg

Det som hände var att polisen drar näven i Rs:n, springer efter och gör allt för att träffa bilen med batongen men missar precis. Efter det är han sjukt förbannad och är på väg tillbaka för att stanna första bil som nu råkar vara den vita forden?. Polisen springer alltså rakt ut från där folket står och precis då gasar forden till så polisen springer rakt in i bilen.
Arg som han var springer han efter och slår allt vad han har i huven och sliter ut föraren på ett lite överdrivet sätt kanske.
Har kompisar som har filmer på detta.

Kan hålla med om att det är onödig att gasa som fan på den "rakan", kan ju springa ut folk som sagt, men tycker ändå det var lite väl hårt agerande av polisen där.

Dirtymike
30 september 2012 · 1 532 Inlägg

WFredrik skrev:
Det som hände var att polisen drar näven i Rs:n, springer efter och gör allt för att träffa bilen med batongen men missar precis. Efter det är han sjukt förbannad och är på väg tillbaka för att stanna första bil som nu råkar vara den vita forden?. Polisen springer alltså rakt ut från där folket står och precis då gasar forden till så polisen springer rakt in i bilen.
Arg som han var springer han efter och slår allt vad han har i huven och sliter ut föraren på ett lite överdrivet sätt kanske.
Har kompisar som har filmer på detta.

Kan hålla med om att det är onödig att gasa som fan på den "rakan", kan ju springa ut folk som sagt, men tycker ändå det var lite väl hårt agerande av polisen där.

Dom inblandade ska anmäla detta.

Jeep J20 (1978)
GTI-TDI bass i stora lass
30 september 2012 · 203 Inlägg

Skulle gärna vilja veta om någon såg en person eller flera stå vid en grön Volvo s40 som stod lite vid sidan av den stora parkering då när jag kom så kunde man inte åka in på den stora parkeringen. Jag har fått hela min motorhuv repad,förmodligen med nycket eller nått. Skulle va tacksam om någon kan hjälpa mig om nån såg detta.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang