Inför: Linköpingsträffen #6 29/9 -12 Säsongsavslutning!

wurstingm3
30 september 2012 · 17 Inlägg

Tycker verkligen killen som blev utsliten ska anmäla detta, Polis var inte alls nära på o bli påkörd, idioten får väl skylla sig själv om han löper ifrån gräsmattan ut emot bilen som rullar?,  stog 1 meter ifrån när det hände och polisen var verkligen inte ens nära bilen förs han själv sprang ut som ett heffa mongo o dunkade allt vad han hade med betongen. har även film ifrån när han har kastat ner han på backen och drar iväg han.

wroooooooooooom
Dirtymike
30 september 2012 · 1 532 Inlägg

Ska det fortsätta så här med fylla, idioter som kör som svin, börnar vid bilar och såna som inte vet vad ditt o mitt är då folk repar bilar så kommer nog dessa träffar dö.
Gäller nog även Norrköpings träffarna.
Inget allvarligt har hänt mig än men den dagen den sorgen o då åker jag hellre på träffar längre bort.
Finns nog fler som tänker likadant.
Ingen vill ha sin bil förstörd av nån idiot.
Tänk efter innan ni gör nåt om du inte vill bli drabbad sj?????

Man rör min bil på egenrisk ialla fall.
Låt nu 2013 bli ett av dom bästa åren.

Jeep J20 (1978)
Dirtymike
30 september 2012 · 1 532 Inlägg

wurstingm3 skrev:
Tycker verkligen killen som blev utsliten ska anmäla detta, Polis var inte alls nära på o bli påkörd, idioten får väl skylla sig själv om han löper ifrån gräsmattan ut emot bilen som rullar?,  stog 1 meter ifrån när det hände och polisen var verkligen inte ens nära bilen förs han själv sprang ut som ett heffa mongo o dunkade allt vad han hade med betongen. har även film ifrån när han har kastat ner han på backen och drar iväg han.

Skicka filmen till polisen

Jeep J20 (1978)
Hamilton
30 september 2012 · 8 864 Inlägg

Låser och hänvisar till en evt eftersnackstråd.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang