charem skrev:
trevlig träff men tyvärr kom polisen och faktist förstörde allt.
jag försökta prata med polisen och ville ha en förklaring varför dom gasar fullt gas pådrag inne i garaget utan syrener eller liknande. jag förklarade lungt att dom höll på köra på en 2årig flicka och även köra in i en av team bilarna. jag förklarade även att jag har full respekt att dom gör deras jobb och osv men att dom behöver inte bete hur som helst för det. jag fick till svar "det är fritt land och du får tycka vafan du vill" på ett jävligt stöddigt och nervärderande sätt. kändes verkligen som att dom ville provocera fram bråk.
jag säger bara en sak. maktmissbrukande svin som inte ens kan framföra en vanlig diskution
.
även civil polisen som står och puttar på en kille med sin 2åriga dotter i famnen..han ville ju bara ha en ursäkt/förklaring varför dom gjorde så.
hoppas din dotter slipper upleva sånt här skit på kommande bilträffar mannen!
F.T.P. och jag menar det från hjärtat.
DET MEST KOMISKA ÄR: att påväg in sa min dotter, pappa ja vill titta på polisbilar, när allt hände o hon grät: Polisen är dum pappa!
Mitt pappahjärta blöder

Word! o tack, Polisen gör oftast bara sitt jobb, men det här va kaos, delvis mitt fel, men de e min dotter! men dem gjorde bort sig så totalt..
Charem @ sthlm(s)low.