Det blir bara bättre det här ju jag kommer gärna förbi någon gång och kollar på bilen
tackar javisst blir det fint du är välkommen
Mack skrev:
Ja det blir ju så vackert att man är tårögd..
hehe nu vart man glad
oscargrundstrom skrev:
Hade samma problem med att startmotorn bara klickade, visade sig vara olja inne i startmotorn om jag inte minns fel
hehe säkert all jävla olja jag hade när jag gjorde iordning den som lagt sej på kolen o skapat glappkontakt
werd skrev:
Vackert! Du måste flyga fram på vita moln av stolthet Riktigt starkt jobbat. Vad "har du kvar" tills bilen är HELT klar? Om man nu kan bli klar med en bil
tackar hehe javisst ja svävar fram ja det som är kvar tills jag är helt nöjd är renovering av bakvagn o en hel-lack. sen så
Celeron skrev:
wow...... Vilket jävla jobb! riktigt fin har den blivit!
hehe här jobbas det tackar ja nu börjar det likna något
Djo skrev:
Ser bra ut
Men bara för att du själv är petig så får jag lov att säga att den där huvudbromscylindern skulle haft sig en putsning.
tackar hehe ja den orkade jag tyvärr inte lägga så mycket energi på, tror jag köper en ny nån gång bara för utseendets skull
mvh
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
Förresten Henkix, var beställer du nya 740 delar? Du säger på Volvo men är det typ en bilhandlare som innehar Volvo? (T.ex Rejmes om du vet vad det är)
som bolin sa finnvedens bil inhandlar jag mina saker från
Du är liv
Förresten Henkix, var beställer du nya 740 delar? Du säger på Volvo men är det typ en bilhandlare som innehar Volvo? (T.ex Rejmes om du vet vad det är)
eller volvo som här i karlskoga, volvo butik
Jo men det finns ingen Volvobutik här i Halmstad, bara bilhandlare som innehar Volvo
eller volvo som här i karlskoga, volvo butik
Jo men det finns ingen Volvobutik här i Halmstad, bara bilhandlare som innehar Volvo
värmepaket spolas ur, var dock knappt nån skit i det
eftersom oljemätaren inte funkade så tog jag bort den givaren sålänge o kopplade in lampan. vart ju lite vågat att starta den första gången utan lampa o mätare men provstartade efter kopplat in lampan o den slockna på en gång så de va ju bra
har hängt upp kabelhärvan på sin plats
slangar till värmen monteras
fläkt sätts där den ska va
o där vart kylsystemet monterat dock ej påfyllt än! lägg märkte till den splitt nya expansionstanken o lock
JULI 2013
o nästan ett år senare
nytvättade fläkten polerat in lite biltema däck glans i plasta-historian runt fläkten fan så gott den luktar, de medlet ska jag polera in mattorna i bilen med också, o varför inte mina foppatofflor också när jag ändå är i farten?
fortsätter imon vill så gärna ut o åka lite till helgen
Du är liv
Men säger som föregående kommentar att du måste måla bromsservon.. Den bryter av o förstör ganska mycket när allt annat är i toppskick! Annars helt underbart jobb!
Allvarligt talat så måste du köpa en ny huvudbromscylinder och måla bromsservon!
tackar ja den ser tråkig ut, ska se vad jag kan göra åt detta
Anderssonn skrev:
Ser riktigt bra ut!
Men säger som föregående kommentar att du måste måla bromsservon.. Den bryter av o förstör ganska mycket när allt annat är i toppskick! Annars helt underbart jobb!
tack ska fundera på vad vi kan hitta på med den
freddiea skrev:
Ser otroligt bra ut!!!! Men vrf har du inte eller ska du kona å bocka ny bromsrör? Dinna ser ju lite trista ut
tackar ja dom ser tråkiga ut, inte omöjligt att jag gör det i framtiden
Du är liv
Äh..det är väl det här som ÄR festen? Haha.. Blir ju så bra ju!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.