UPDATE FLYTANDE BONOCELLHar fått lite frågor om hur flytande bonocell funkar & är att jobba med. I samma veva som jag skulle visa grabben hur man blandar till det inför hans Starwars dräkt byggen så tänkte jag att jag slår två flugor i en smäll.
Filmklippen tar en jädrans tid på youtube men kommer upp allt eftersom.
Ursäktar att jag låter som en diva med whiskeyröst dagen efter partaj men jag är fruktansvärt förkyld & sluddrar lite emellanåt av min roliga dunderkur.
Sen är det inte meningen att framstå som ett proffs själv och att nybörjare suger fett, märkte att jag kanske låter lite nedvärderande på några ställen

Men saken är den att vi alla har varit nybörjare och börjat någonstans, även jag. Alltså inte meningen att även vara den diva jag låter som

Är ju som ni kommer märka själv nybörjare på att filma

hehe....det går lite upp & ner & blir på sidan lite då & då.....
Till sist, rekomenderar alla som vill använda flytande bonocell att kontakta Adrian Styling som säljer materialet. Han säljer allt ni behöver till era bilprojekt. Adrian var en stor idol när jag själv gav mig på att bygga om delar & bilar i början av 2000-talet & han e still going strong. Stort tack Adrian! Du öppnade upp en helt ny värld inom bilbygge för mig.
Tack & svejs!