Strömbergs Volvo 242 T5 är nu reggad å besiktad, ny uppdatering 4/6-16 Ny låda på plats!!
Hoppas att året 2015 kommer bli året då allt funkar, har varit mycket motgångar, men nu känns de riktigt bra, bilen ska reggas i år och köras både på bana å gata...
En mössa med MM Motorsport , Volvo 242 T5 logga, kan de va något??
Tänkte att ni får gissa hur mycket effekt motorn kommer ge efter mappning, jag själv vet ju inte heller.. men kommer ju så klart visa upp bänkpappret efter mappning å så ser vi vem som är närmast... Låter det okay??
Skriv erat svar här i tråden å kika in här emellanåt, mappningen kommer å ske i början av Mars..
Glöm inte att lägga en röst å en kommentar på bilen, alltid lika uppskattat...
Blir det under 600hk kan du behålla mössjäveln för då skulle jag skämmas ihjäl om jag skulle ha den på mig! så 610hk
Why are Nismo messing around doing this? When what they should be doing is bringing us a new Skyline. That was as good as cars got!
Jeremy Clarkson - Top Gear
Blir det under 600hk kan du behålla mössjäveln för då skulle jag skämmas ihjäl om jag skulle ha den på mig! så 610hk
Hahaha, om ni undrar vad detta är för en gök, så e de en knäpp fan som brukar vara borta i garaget å förstöra mina kvällar... nej då, men han kommer jag dra ner en mössa på som han får ha till midsommar..
Kul att det har börjat å gissas, men va högt ni satsar, ja e överlycklig om ja får 500-550 hk, vågar inte ens drömma om såna siffror även om det vore kul.. men som sagt vi får se vart det landar...