Lördagsskämt

turbodeath
13 oktober 2012 · 2 452 Inlägg

obs dessa kan vara stötande men har inget att göra med folks kulturer eller nått sådant nu...


En man gick till en bordell och frågade vad de hade att erbjuda.

- Jo, en negress kostar 500 kr, och en blondin kostar 400 kr, sa damen i receptionen.

Han hade bara 400 kr så det fick bli blondinen.
...
20 år senare kom han tillbaka till samma bordell. När han kom in fick han syn på samma kvinna som han för tjugo år sedan hade köpt lite kul av, och hon sa:

- Du har en son, han är bartender i baren här på bordellen och väntar på dig.

Mannen gick till baren och förklarade hur det gick till, men hans son sa irriterat:

- Jag är son till en hora, bartender på en bordell, och ser min far för första gången vid 20 års ålder.

- Nu ska du FAN inte vara oförskämd, hade jag haft 100 spänn till så hade du varit neger!!!

här kommer 2 till...

vet ni varför audi går så dåligt,jo för att dom har kolvringarna i grillen istället för i motorn.


- Jag har gått ur Islam.
- Jasså, varför det då?
- Jo för jag har skaffat Volvo, så jag behöver inte mecka.

.En mamma frågar sin lille son som precis har lärt sig använda mammas telefon: kan du inte vara snäll och ringa upp din far åt mej han har varit borta jätte länge nu och inte hört av sig. Javisst säger lille sonen så han går iväg och ringer pappan men bara kort därefter kommer han tillbaka och säger: jag försökte ringa pappa två gånger men det var en kvinna som svarade båda gångerna, Herregud skrik...
er mamman din far är otrogen mot mej fy fan vad han ska få se när han kommer hem jag ska fan ha ihjäl honom!! 3 tim senare kommer pappan hem och mamman flyger direkt på honom din otrogna jävel hur kan du göra så här mot mej och din son fy fan jag ska ha ihjäl dig!! Pappan säger lungna ner dig kvinna vad är det du säger?? Jag vet att du varit otrogen din son ringde dig tidigare idag och då var det en kvinna som svarade!! Pappan säger men sluta det är omöjligt jag har haft telefonen på mig hela dagen då säger mamman nog med dina löngner nu och ropar på sonen. när sonen kommer säger mamman berätta nu för din far vad kvinnan sa till dig i telefon då säger sonen jo pappa jag ringde dig två gånger och båda gångerna var det en kvinna som svarade och sa Abonnenten du söker kan inte nås.......

DENNA är så jävla bra=)

Turkfamiljen har världens fest i ett höghus i Fittja.

I våningen under bor en somalisk familj. När den somaliska pappan säger till turkpappan för 4:e gången att dämpa festen, men inte får någon respons, blir han förbannad.
Han kastar ut turkens äldste son genom fönstret!

Då blir turken skogstokig, springer ned till somaliernas lägenhet och slänger ut deras äldsta son!
...Det tål naturligtvis inte somaliern så han slänger ut turkens äldsta dotter. Så fortsätter dom.

Efter ett tag har somaliern slängt ut 4 av turkens barn och turken 3 av somalierns.

Vad är ställningen? 7-0 till Sverige.



Mustafa var ute i öknen med sin kamel. Plötsligt blev han småpilsk och som arabisk tradition bjuder pallade han upp sina fältflaskor och skulle dra in snorren i kamelen, men kamelen drog iväg och Mustafa kutade efter. Kamelen stannade dock efter ett tag, men då Mustafa skulle till sprang kamelen iväg igen. Detta förfarande upprepades ett flertal gånger. Kamelen drog iväg, men till sist stannade ka...melen vid en oas där det stod en mycket vacker blondin.
- Hjälp mig, sa blondinen, mitt flygplan kraschade här i närheten och jag gör vad som helst, ja, jag menar vad som helst om du kan hjälpa mig komma hem igen.
- Vad som helst? utbrast Mustafa.
- Jaa, vad som helst, svarar blondinen.
- Bra, sa Mustafa, håll då i den här förbannade kamelen!


En neger kommer in på en bar i norra Europa och han har en papegoja sittande på sin axel.

Då utbrister bartendern:

- Wow, häftigt, vart har du fått tag i den?
- I Afrika, säger papegojan.

Okej tänkte länge på vilket som var min favoritskämt men detta är nog det roligaste skämtet jag hört=)
En dansk, en norsk och en svensk blev fångade av kannibaler på en öde ö.
Istället för att bli uppätna frågade norrmannen ifall det var någonting som de kunde göra för att bli fria.
Kannibalen svarar, - Gå in i djungeln och hämta hundra frukter av ...samma sort. Så de beger sig in i djungeln. Efter en timme kommer svensken tillbaka med hundra vindruvor. Då säger kannibalen, - Om du undviker att göra ett ljud under tiden jag stoppar dessa vindruvor i rövhålet på dig så är du en fri man. Annars äter vi upp dig!
Kannibalen sätter igång. 1, 2, 3... 47, 48... 69... 96, 97, 98, 99... Då brister svensken i skratt. Kannibalen frågar förvånad, - Varför skrattar du när du bara har en vindruva kvar? Då svarar svensken, - Där kommer danskjäveln med sina förbannade kokosnötter..


har fler men det får räka för denna gång för nu ska vi ta en öl o kolla film.

döden kommer tillbaka
gps18 med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
13 oktober 2012 · 901 Inlägg

hahaha!! 7-0...

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)
Saab 9000 cde 2.0t/150 "the swedish black pearl" (1997)
Saab 9000 cde 2,0i 131hk "den första saaben evouschka" (1995)
Saab 9-5 (2002)
850grabb
13 oktober 2012 · 756 Inlägg

haha märks att du har tråkigt idag pappa? wink  haha

bor i förorten där man kör golare till skogen livet är som robin hood. Vet ni varför Audi går så dåligt ? För dom har kolvringarna i grillen istället för i motorn!
Volvo S60 T5 "Atm 400 paketet" (2005)
Volvo S60 2,4T "Under ombyggnad syns 2020" (2003)
Germax
13 oktober 2012 · 12 086 Inlägg

Haha någon går lös hårt på invandrarskämten ser jag big_smile

turbodeath
13 oktober 2012 · 2 452 Inlägg

nejdå har inget att göra med invandrare.germax..fanns ju faktisk med en som är om norsk,svensk o dansk med...hade bara lite långtråkigt o tänkte dra några skämt,kan ju fler men dom är så olämpliga så dom skriver jag inte ens här...

döden kommer tillbaka
gps18 med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
13 oktober 2012 · 901 Inlägg

turbodeath skrev:
nejdå har inget att göra med invandrare.germax..fanns ju faktisk med en som är om norsk,svensk o dansk med...hade bara lite långtråkigt o tänkte dra några skämt,kan ju fler men dom är så olämpliga så dom skriver jag inte ens här...

obs-termer: invandrare är nån som kommer från ett icke EU-land, så norsk är invandrare.Utläning är nån som kommer från ett annat land (även från Åland) till Sverige. Roliga var dem.tongue

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)
Saab 9000 cde 2.0t/150 "the swedish black pearl" (1997)
Saab 9000 cde 2,0i 131hk "den första saaben evouschka" (1995)
Saab 9-5 (2002)
turbodeath
13 oktober 2012 · 2 452 Inlägg

äh åland är väl svenskt ,det anser jag iallafall...o norsk det är ju våra granländer iallafall dom har vi ju drivit med mycket förut...gott att du tyckte dom var roliga...man vill ju liva upp lite på lördagen så här nu i höstmörkret när man som mest behöver det.

döden kommer tillbaka
Germax
13 oktober 2012 · 12 086 Inlägg

Jag är inte den som är den, skrattade högt. Men kom inte och påstå att skämten inte huvudsakligen handlar om svarta männsikor! tongue

Newport
13 oktober 2012 · 100 Inlägg

turbodeath skrev:
äh åland är väl svenskt ,det anser jag iallafall...o norsk det är ju våra granländer iallafall dom har vi ju drivit med mycket förut...gott att du tyckte dom var roliga...man vill ju liva upp lite på lördagen så här nu i höstmörkret när man som mest behöver det.

Hörrö.. Åland är inte svenskt mad är t.o.m utanför eu:s skattegräns tongue

te_wik Forummoderator
14 oktober 2012 · 12 813 Inlägg

Låser tråden med hänvisning till denna: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=112857


Mvh Tommy, Moderator

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang