7029
Sök

Fartkamera

1 Inlägg
26 oktober 2012
Trådstartare
hej..

igår körde jag förbi en fart kamera i 50 km och det var 50 på denna väg och det blixtra till i fart kameran och jag undrar om man åkte dit på det eller inte..

3 579 Inlägg
26 oktober 2012
pete12 skrev:
hej..

igår körde jag förbi en fart kamera i 50 km och det var 50 på denna väg och det blixtra till i fart kameran och jag undrar om man åkte dit på det eller inte..

Om du är säker att du körde 50kmh på 50. Hur kan folk här svara på om du åkte dit eller inte, Du har ju inte gjort något fel? tongue Dont worry!

1 624 Inlägg
26 oktober 2012
pete12 skrev:
hej..

Hej!

Jo, du kommer att få en böter på 5549:-. Betalar du inte den kommer en polisman personligen komma hem till dig och knacka på din dörr, öppnar du inte höjer dom bötern till det dubbla, alltså 11098:-

Eller så får du ingen böter öht.

3 579 Inlägg
26 oktober 2012
careau skrev:
pete12 skrev:
hej..

Hej!

Jo, du kommer att få en böter på 5549:-. Betalar du inte den kommer en polisman personligen komma hem till dig och knacka på din dörr, öppnar du inte höjer dom bötern till det dubbla, alltså 11098:-

Eller så får du ingen böter öht.

lollol

Pim_Pim
26 oktober 2012
Bara o vänta tills det kommer hem ett litet vackert brev.

1 624 Inlägg
26 oktober 2012
Bara för att det är 50, behöver inte det betyda att du skall köra i 50. Det är ju 50 av en anledning smile
Senast redigerat av careau (26 oktober 2012)

Forummoderator
10 576 Inlägg
26 oktober 2012
Tänk på...

1§ Innan du startar en ny tråd eller skriver ett inlägg.
Sök! Din fråga kan mycket väl redan vara ställd och besvarad av någon annan.

och..

2§ När du startar en ny tråd
Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

och..

3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök