Trevligt med xc90 skiva tror ja! Kan nog se lite bättre ut!
Absolut! Men detta har fått mig att vela lite till.. Å allt beror ju på pengarna tyvärr.. Men nu e jag inne på att gå på 19" på fälgarna, så ser originalbromsarna inte fullt lika fåniga ut.. Nästa prio blir att uppgradera bromsarna å sen efter det klättra upp till 20".. För då har jag ju redan bromsarna på plats..
Jävla pengar...
Eller så gör du som jag, låter det stanna vid 19". I och med att det är din bruksbil så gör 19" att du har fortsatt vettig komfort, och inte minst, dom är något mindre känsliga för alla potthål och kanter som Göteborgs vägnät bjuder på i och med att du har en aning mer gummi som tar upp ojämnheterna.
Trevligt med xc90 skiva tror ja! Kan nog se lite bättre ut!
Absolut! Men detta har fått mig att vela lite till.. Å allt beror ju på pengarna tyvärr.. Men nu e jag inne på att gå på 19" på fälgarna, så ser originalbromsarna inte fullt lika fåniga ut.. Nästa prio blir att uppgradera bromsarna å sen efter det klättra upp till 20".. För då har jag ju redan bromsarna på plats..
Jävla pengar...
Eller så gör du som jag, låter det stanna vid 19". I och med att det är din bruksbil så gör 19" att du har fortsatt vettig komfort, och inte minst, dom är något mindre känsliga för alla potthål och kanter som Göteborgs vägnät bjuder på i och med att du har en aning mer gummi som tar upp ojämnheterna.
Det där är faktiskt helt sant! 235/35-19 att rulla på, är inte alldeles galet faktiskt...
Jävla pengar...
Det där är faktiskt helt sant! 235/35-19 att rulla på, är inte alldeles galet faktiskt...
Nej, jag tyckte det var helt OK, och med "rätt" design på fälgarna kan man lura ögat att tro dom är större än vad dom är. Kolla bara på mina Twist-fälgar. Det var många som trodde det var 20":are.
Jag kör på 235/35-19 och vill inte ha större än så, det tar i mycket ändå :-/ se till att du får däck med lite tyskstuk på så slipper du byta styrstopp ;-)
Jag kör på 235/35-19 och vill inte ha större än så, det tar i mycket ändå :-/ se till att du får däck med lite tyskstuk på så slipper du byta styrstopp ;-)
Jag har BMW-front.. Det är tyskt nog! Haha!! Näe, men det blir samma dimension som du har.. Man får lära sig vart styrgränsen går.. Det skrapar med 18-tummarna oxå, om jag rattar fullt..
Blev lite inredningsjobb i helgen.. Dock långt ifrån så mycket som jag hade önskat på grund av strul...
Mall utskriven på A3. Windswept heter typsnittet.
Bokstäverna utskurna i bitumen-matta från Biltema.
Nära klart.. Bokstäverna fastsatta på bakluckans övre panel så att texten blir synlig när man öppnar luckan. Kommer att kläs med rött skinn så det blir en sån ball relief-effekt.